29-01-2009, 11:06 AM
Esiteks sinu jutut järgi tekib kohe väike kahtlus kasti remontijas. Kui tosool on juba kastis sees käinud siis tuleb KÕIK kettad ära vahetada. Probleem selles, et tosool paistetab nad ülesse - ehk võibolla mitte kohe kui üsna pea.
Ja süsteemi läbipesemine peab TOTAALNE JA TOHUTULT põhjalik olema. Kindluse mõttes oleksin mina käinud peale seda jama Silberis ja lasknud testi teha - "rasedustesti" kus siis teatud keemia jne vahenditega tehakse kindlaks kui palju on õli sees jahutusvedelikku. Ehki kui nii mitu korda juba uus õli sisse saanud, siis seda enam ei usuks.
See, et pump katki - päris hästi ei saanud aru mis seal läks, kuid jah kui hüdrotrahvo pole niiöelda hambumises ja tõesti oma põhja vajuhud, siis kasti korpuse kinni keeramisel surub trahvo õlipumba rattad katki. See trahvo sobitamine sinna kasti põhja peaks asjakohasel mehel lihtsalt käima - keerutad ja pööritad ning loksutad niikaua kui tõesti põhjas on. Remondijuhendites on isegi mõõdud antud kui sügaval mingi kastiga see trahvo istuma peab.
Aga kui on vale trahvo siis .....
Ja süsteemi läbipesemine peab TOTAALNE JA TOHUTULT põhjalik olema. Kindluse mõttes oleksin mina käinud peale seda jama Silberis ja lasknud testi teha - "rasedustesti" kus siis teatud keemia jne vahenditega tehakse kindlaks kui palju on õli sees jahutusvedelikku. Ehki kui nii mitu korda juba uus õli sisse saanud, siis seda enam ei usuks.
See, et pump katki - päris hästi ei saanud aru mis seal läks, kuid jah kui hüdrotrahvo pole niiöelda hambumises ja tõesti oma põhja vajuhud, siis kasti korpuse kinni keeramisel surub trahvo õlipumba rattad katki. See trahvo sobitamine sinna kasti põhja peaks asjakohasel mehel lihtsalt käima - keerutad ja pööritad ning loksutad niikaua kui tõesti põhjas on. Remondijuhendites on isegi mõõdud antud kui sügaval mingi kastiga see trahvo istuma peab.
Aga kui on vale trahvo siis .....