17-01-2009, 09:46 PM
Tänan kaasamõtlejaid abi eest.
Viga oli hoopis muus. Jagaja kaane kontaktid ja rootor olid täiesti ära kulunud. Ime kuidas sealt säde üldse üle hüppas. Peale jagaja kaane, rootori ja süütepooli (ilmselt mittevajalik, aga oli juba uus olemas) vahetust käib kõik kui kellavärk.
Kokkuvõtteks: alustage sellise häda puhul jagaja kaane mahavõtmisest ja rootori seisukorra visuaalsest kontrollist. Sellega saab vähegi käelise osavusega kodanik kenasti hakkama. Kui vähegi kulunud- viuh uued asemele, ei maksa teab mis palju ja kohe selge kas Ok.
Kulunud jagaja ja rootor pidid tekitama probleeme just soojalt käivitamisega nii väitis ka üks autodega tegelev teadjam. Kas siis tõesti jagaja kaan paisub ja rootori kontakti vahe kaane vaskklemmiga läheb liiga suureks, särts ei hüppa üle... oletus
Kristjan
Viga oli hoopis muus. Jagaja kaane kontaktid ja rootor olid täiesti ära kulunud. Ime kuidas sealt säde üldse üle hüppas. Peale jagaja kaane, rootori ja süütepooli (ilmselt mittevajalik, aga oli juba uus olemas) vahetust käib kõik kui kellavärk.
Kokkuvõtteks: alustage sellise häda puhul jagaja kaane mahavõtmisest ja rootori seisukorra visuaalsest kontrollist. Sellega saab vähegi käelise osavusega kodanik kenasti hakkama. Kui vähegi kulunud- viuh uued asemele, ei maksa teab mis palju ja kohe selge kas Ok.
Kulunud jagaja ja rootor pidid tekitama probleeme just soojalt käivitamisega nii väitis ka üks autodega tegelev teadjam. Kas siis tõesti jagaja kaan paisub ja rootori kontakti vahe kaane vaskklemmiga läheb liiga suureks, särts ei hüppa üle... oletus
Kristjan