02-01-2009, 02:19 PM
KE-jetil on ikka CIS ja EZL aju ka...
2 asja tuleb hetkel pähe:
1) tühikäiguregulaator - kui see on sul lahtisse asendisse kinni kiilunud, siis mootori soojenedes (CIS ja EZL saab temp andmed salongipoolse plokikaane otsa peal asuvast andurist) muudab CIS aju kütusejagaja küljes asuva rõhuregulaatori magnetklapi asendit voolutugevust muutes, mille tulemusena väheneb kütusevool pihustitesse. Liigse õhu korral (lahtises asendis tühikäiguregulaator) jääb segu lahjaks ja mootor sureb välja. Kui auto sureb soojalt välja, võta tühikäiguregulaator küljest ja lõdvikutele pimedad otsa.
2) õhukulu lugeja sensorplaat - eemalda õhufiltri korpus ja vaata millises asendis see asub mootori seistes, tühipööretel. Kontrolli kas plaat liigub sujuvalt ega jää mingis kohas kinni ja kas lahti lastes liigub tagasi oma asendisse.
Need on kõigest minu arvamused ja ei pretendeeri absoluutsele tõele. Kontrollida võid sellegipoolest.
2 asja tuleb hetkel pähe:
1) tühikäiguregulaator - kui see on sul lahtisse asendisse kinni kiilunud, siis mootori soojenedes (CIS ja EZL saab temp andmed salongipoolse plokikaane otsa peal asuvast andurist) muudab CIS aju kütusejagaja küljes asuva rõhuregulaatori magnetklapi asendit voolutugevust muutes, mille tulemusena väheneb kütusevool pihustitesse. Liigse õhu korral (lahtises asendis tühikäiguregulaator) jääb segu lahjaks ja mootor sureb välja. Kui auto sureb soojalt välja, võta tühikäiguregulaator küljest ja lõdvikutele pimedad otsa.
2) õhukulu lugeja sensorplaat - eemalda õhufiltri korpus ja vaata millises asendis see asub mootori seistes, tühipööretel. Kontrolli kas plaat liigub sujuvalt ega jää mingis kohas kinni ja kas lahti lastes liigub tagasi oma asendisse.
Need on kõigest minu arvamused ja ei pretendeeri absoluutsele tõele. Kontrollida võid sellegipoolest.