01-01-2009, 10:19 PM
tänan nuputamast
tegu on tehnikale halvasti mõjuva varindiga et autoga ei sõideta (pole enne min ka) veel tihti... vajab enne korrastamist Vea kõrvaldamine (tõenäoliselt siiski mõne profi abiga), jälile jõudmine on algusfaasis...
enda teadmised piirduvad komponentide vahetamise oskusega.
- kütuserõhku ei ole mõõdetud
- pump lööb/siriseb kenasti kuid auto ei käivitu
- küünlaid ei ole maha keeranud (kuid suht lihtne teha)
ütleme nii, et seni on kõik selle masina sõidud ( 4-5 tk auto ostmisest alates okt) olnud poolkülma mootoriga 10-15 min siis on "teele jäädud kuni jahtumiseni". Millegipärast sureb auto ca 60-70C peal välja ja ei käivitu enam. Kui mootor jälle jahtunud käivitub kohe ja käib kenasti. Ei saa aru kas vea teke/põhjus seotud ajaga või temperatuuriga või hoopis koos. Kas 230TE võib olla aju niiskust saanud (selline oli kunagi BMW525 89a lugu, peale aju kuivatamist kadusid probleemid)
tegu on tehnikale halvasti mõjuva varindiga et autoga ei sõideta (pole enne min ka) veel tihti... vajab enne korrastamist Vea kõrvaldamine (tõenäoliselt siiski mõne profi abiga), jälile jõudmine on algusfaasis...
enda teadmised piirduvad komponentide vahetamise oskusega.
- kütuserõhku ei ole mõõdetud
- pump lööb/siriseb kenasti kuid auto ei käivitu
- küünlaid ei ole maha keeranud (kuid suht lihtne teha)
ütleme nii, et seni on kõik selle masina sõidud ( 4-5 tk auto ostmisest alates okt) olnud poolkülma mootoriga 10-15 min siis on "teele jäädud kuni jahtumiseni". Millegipärast sureb auto ca 60-70C peal välja ja ei käivitu enam. Kui mootor jälle jahtunud käivitub kohe ja käib kenasti. Ei saa aru kas vea teke/põhjus seotud ajaga või temperatuuriga või hoopis koos. Kas 230TE võib olla aju niiskust saanud (selline oli kunagi BMW525 89a lugu, peale aju kuivatamist kadusid probleemid)