21-12-2008, 10:29 AM
Kõige nõrgem koht on põhi. Õigemini selle puudumine tihtipeale.
Korrosioon on vana mercedese parim sõber ja autoomaniku halvim vaenlane.
Veermik on tugev, tagumised õõtsad kipuvad vahel ära mädanema. Puksid-liigendid on laokaup, veel.
2,8 on suurim mootor, mida tol ajal sellele mudelile pandi. Tehasest, siis. Me võime jahuda selle üle, kas see on hea või halb mootor, kuid igatahes on see edasiliikumiseks piisav. See, et enamasti on pritsepea kulunud ja mingite "petsialitside" poolt täiesti metsa reguleeritud, on kurb tõsiasi. Nagu ka see, et kolmene joob, nagu viiene Ainult edasi ei lähe sama hästi...
Üldiselt tasub vaadata, kui palju keret alles on. Enamasti lahkub põrand kõigepealt esiistmete tagumiste kinnituste alt. Ning nukker koht on ka kapotialune nurk, kuid tulemüür ja sisemine porikoobas kokku saavad - tihti ei puhasta omanikud vee äravooluavasid ja selle tulemusena mädaneb aku/pidurivõimendi all olev pime nurk lihtsalt ära.
Neljakäiguline kast on pommikindel, kuid mitte kuigi ökonoomne valik.
Üldiselt: kui ikka varuosad kallid tunduvad, tasuks vast uue Hundai või Daevoo peale mõelda. Vaeva vähem, tulemus parem, rahakotil hää.
Korrosioon on vana mercedese parim sõber ja autoomaniku halvim vaenlane.
Veermik on tugev, tagumised õõtsad kipuvad vahel ära mädanema. Puksid-liigendid on laokaup, veel.
2,8 on suurim mootor, mida tol ajal sellele mudelile pandi. Tehasest, siis. Me võime jahuda selle üle, kas see on hea või halb mootor, kuid igatahes on see edasiliikumiseks piisav. See, et enamasti on pritsepea kulunud ja mingite "petsialitside" poolt täiesti metsa reguleeritud, on kurb tõsiasi. Nagu ka see, et kolmene joob, nagu viiene Ainult edasi ei lähe sama hästi...
Üldiselt tasub vaadata, kui palju keret alles on. Enamasti lahkub põrand kõigepealt esiistmete tagumiste kinnituste alt. Ning nukker koht on ka kapotialune nurk, kuid tulemüür ja sisemine porikoobas kokku saavad - tihti ei puhasta omanikud vee äravooluavasid ja selle tulemusena mädaneb aku/pidurivõimendi all olev pime nurk lihtsalt ära.
Neljakäiguline kast on pommikindel, kuid mitte kuigi ökonoomne valik.
Üldiselt: kui ikka varuosad kallid tunduvad, tasuks vast uue Hundai või Daevoo peale mõelda. Vaeva vähem, tulemus parem, rahakotil hää.