Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
K: w123 280ce kohta - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Kupeed ja kabriod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=109)
+--- Teema: K: w123 280ce kohta (/showthread.php?tid=10137)

Lehed: 1 2


K: w123 280ce kohta - kristo1990 - 09-10-2008

Tervist. Tahaks teada sellise isendi + ja -. Mingid arvamused auto kohta või mootorite kohta. Oleks väga abi sellest teemast.Icon_neutral


RE: K: w123 280ce kohta - Lahekas - 09-10-2008

Suur, mugav, vastupidav. Kuid raisk joob nagu loom ja seda sõna otseses mõttes.. aga kui suuremaid küttearveid ei karda, siis korralik 280ce W123 oleks lausa viis pluss masin, see mootor jaksab juba seda keret suht särtsakalt liigutada.


RE: K: w123 280ce kohta - Uku - 09-10-2008

Mina olin pikka aega samalaadse 1977 280SE sedaani omanik. Mina sain keskmiseks 12-13 liitrit 100 km kohta - tühimass on muidugi mõnisada kilo rohkem ka kui W123 kupeel. Sel mootoril on väga muhe hääl ning liigutab tõesti seda keret päris hästi. Minu arvates on ta möödasõidul palju võimekam kui nt 0-100 kiirendades. M110-l on üks eripära - iga 50000 km tagant tuleb klappe reguleerida !

Mercedes-Benz W123 280CE
Antall sylindre 6 (rekke)
Antall ventiler 12
Boring/slaglengde 86,0 / 78,8 mm
Slagvolum 2746 cm3
Kompresjon 8,7; fra 04/78: 9,0
Effekt 177 HK ved 6000 o./min.
185 HK ved 5800 o./min. fra 04/78
Dreiemoment 234 Nm ved 4500 o./min.
240 Nm ved 4500 o./min. fra 04/78
Drivstofftank 80 liter
Felger 6 J x 14 H 2
Dekk 195/70 HR 14 89 H
Akselerasjon 0-100 km/t 4+5-tr. man.: 9,9 sekunder
4-tr. aut.: 10,8 sekunder
Topphastighet 4+5-tr. man.: 200 km/t
4-tr. aut.: 195 km/t
Transmisjon 4-trinns manuelt gir, 5-trinns manuelt gir, 4-trinns automatgir

Akselavstand
271,0 cm
Sporvidde foran / bak 148,8 cm / 144,6 cm
Lengde 464,0 cm
Bredde 178,6 cm
Høyde 139,5 cm
Snudiameter 11,0 meter
Totalvekt 1980 kg
Egenvekt 1460 kg
(Iflg. DIN 70020: med drivstoff, reservehjul og verktøy)

Soovin sulle otsingutel edu !
Uku


RE: K: w123 280ce kohta - kristo1990 - 09-10-2008

Otsingud on juba lõppend, pühapäeval toon auto ära. Aga tänud vastamast teile ja jääks veel järelkaja ootama.


RE: K: w123 280ce kohta - Janter - 15-10-2008

Tõid siis midagi ära? või on vaikus nagu tavaliselt?


RE: K: w123 280ce kohta - kristo1990 - 15-10-2008

Auto on juba jah kodus õue peal, aga juhi poolne uks ja tiiva ääred on mitte kaubandusliku välimusega ja ei taha veel teemat teha. Kui saan need asjad korda siis teen teema ja normaalsete piltidega kohe. Aga ikka ootan veel kommentaare sellise aparaadi kohta.


RE: K: w123 280ce kohta - kristo1990 - 25-10-2008

Küsimus suurele ringile. Kas antud isendil on 4 käiku või 3? Küsin selle pärast, et minu arust ei lükka 4 käiku sisse vaid sõidab 3. Auto aastast 1977 ja automaat


RE: K: w123 280ce kohta - Lahekas - 25-10-2008

4 käigulised olid 123e automaatkastid.

4-speed automatic
4-speed manual
5-speed manual


RE: K: w123 280ce kohta - kristo1990 - 25-10-2008

Selge tänud. Aga millest see võib olla et 4 sisse ei lükka?


RE: K: w123 280ce kohta - v6sa - 26-10-2008

Minu teada lähevad kõik MB automaadid (peale üksikute erandite) tavaoludes kohalt teie käiguga. Esimesele lülitub vaid aeglaselt veeredes, kui kang on L asendis (oli vist L see madalaim).

Osa kaste lülitub esimesel ka KD paigaltvõtu korral.

Kolmanda käiguga on kiirusel 100 km/h mootori pöörded pea põhjas.

Kui tavaliselt sõites on tunda kaks lülitust ja viimane toimib vahemikus 50-70 km/h, siis see ongi neljas käik.


RE: K: w123 280ce kohta - kristo1990 - 26-10-2008

No näed jälle targem. Aga aitähh v6sa targa jutu eest.


RE: K: w123 280ce kohta - kristo1990 - 27-10-2008

Tekkis jälle üks küsimus. Miks bensu seier tõmbleb vahest ja paneb segast(näitab valet taset paagis)??


RE: K: w123 280ce kohta - Nustu826 - 27-10-2008

Paagis oleva anduri liugrada kulunud


RE: K: w123 280ce kohta - kristo1990 - 27-10-2008

Mis siis peab anduri ära vahetama või aitab midagi muud?


RE: K: w123 280ce kohta - Nustu826 - 27-10-2008

ega seal jah muud ei aita. ennem kontrolli üle, et viga kindlasti selles anduri liugrajas on ja seda saab ainult vahetada. uus oli suht kirves tükk ma mäletan.
Ja kontrollid nii, et võtad anduri välja, mõõdad otste vahel takistust kui anduri asendit muudad. siis on kohe näha kas ja kuhupoole takistus muutub. muidu peab takistus sujuvalt muutuma. sul ilmselt muutub hüppeliselt


RE: K: w123 280ce kohta - jansa - 27-10-2008

kastist veel. Tegelt teeb ta ühe nõksaka veel, see oli kuskil 130 juures (nii 123 kui 116-l). Pöörded langevad ka nats. Ei tähenda see siiski viiendat käiku, vaid turbiini lukustumist.


RE: K: w123 280ce kohta - kristo1990 - 01-11-2008

Nustu826 Kirjutas:Paagis oleva anduri liugrada kulunud
Kas sellest tuleneb ka see, et bensu näidik seisab ühe koha peal teatud aeg, et näiteks näitab poolt paaki aga tegelikult on mingi 20l ainult sees?


RE: K: w123 280ce kohta - Nustu826 - 02-11-2008

paagi anduri liugraja kulumisest tulenevaid anomaaliaid on raske seletada, aga kõik on võimalik


RE: K: w123 280ce kohta - meelisrr - 20-12-2008

Tere.
Oleks vaja arvamust M110 kohta, kah 280ce peal. Miskipärast pole selle kone kohta netist uurides midagi eriti positiivset silma jäänud, alustades kütusekuluga. Konkreetsel autol on see hetkel u 20/100km, 4k manuaal. Mis seda põhjustada võib?
Mida selle mootoriga auto puhul kõige hoolikamalt kontrollida tuleks ostes? Iseenesest hääl on ilus, midagi kõrvalist ei kostu.

+Mis selle kere ja veermiku nõrgemad kohad on, mis võivad hiljem kalliks maksma minna?
Aknatihendid on 1 valus teema, seda ma juba uurisin, sest autol need läbi.


RE: K: w123 280ce kohta - v6sa - 21-12-2008

Kõige nõrgem koht on põhi. Õigemini selle puudumine tihtipeale.

Korrosioon on vana mercedese parim sõber ja autoomaniku halvim vaenlane.

Veermik on tugev, tagumised õõtsad kipuvad vahel ära mädanema. Puksid-liigendid on laokaup, veel.

2,8 on suurim mootor, mida tol ajal sellele mudelile pandi. Tehasest, siis. Me võime jahuda selle üle, kas see on hea või halb mootor, kuid igatahes on see edasiliikumiseks piisav. See, et enamasti on pritsepea kulunud ja mingite "petsialitside" poolt täiesti metsa reguleeritud, on kurb tõsiasi. Nagu ka see, et kolmene joob, nagu viieneWink Ainult edasi ei lähe sama hästi...

Üldiselt tasub vaadata, kui palju keret alles on. Enamasti lahkub põrand kõigepealt esiistmete tagumiste kinnituste alt. Ning nukker koht on ka kapotialune nurk, kuid tulemüür ja sisemine porikoobas kokku saavad - tihti ei puhasta omanikud vee äravooluavasid ja selle tulemusena mädaneb aku/pidurivõimendi all olev pime nurk lihtsalt ära.

Neljakäiguline kast on pommikindel, kuid mitte kuigi ökonoomne valik.

Üldiselt: kui ikka varuosad kallid tunduvad, tasuks vast uue Hundai või Daevoo peale mõelda. Vaeva vähem, tulemus parem, rahakotil hää.