30-11-2008, 08:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-11-2008, 09:31 PM ja muutjaks oli Lauril.)
Loodetavasti temperatuurianduri viga ei ole, see nõuaks juba rohkem tegemist. Samuti pole kunagi olnud vahet kas käivitan mootori külmalt või soojalt.
Paagituulutus samuti ei ole, ka lahtise korgiga on sama probleem.
Katalüsaator on väheusutav, kuna vea esimesel ilmingul läks ta kohapeal veel väga edukalt pöördesse, hiljem igaks juhuks vaatan veel palju ta välja laseb sumpsist.
Kineskoobid las jääda sinna paika jah...
Aga esialgu jään siiski selle õhukulumõõtja juurde, kuna vahepeal proovitud pistiku lahti ühendamisel ei esinenud märgatavat vahet mootori töös. Katsun esimesel võimalusel uue/kasutatud mõõtja saada ja siis katsetan, kuidas käitub. Kui kellelgi pakkuda on, siis saatke sõnum!
Ning muidugi ka tänud asjalike ideede esitajatele, katsun teid kursis hoida!
Paagituulutus samuti ei ole, ka lahtise korgiga on sama probleem.
Katalüsaator on väheusutav, kuna vea esimesel ilmingul läks ta kohapeal veel väga edukalt pöördesse, hiljem igaks juhuks vaatan veel palju ta välja laseb sumpsist.
Kineskoobid las jääda sinna paika jah...
Aga esialgu jään siiski selle õhukulumõõtja juurde, kuna vahepeal proovitud pistiku lahti ühendamisel ei esinenud märgatavat vahet mootori töös. Katsun esimesel võimalusel uue/kasutatud mõõtja saada ja siis katsetan, kuidas käitub. Kui kellelgi pakkuda on, siis saatke sõnum!
Ning muidugi ka tänud asjalike ideede esitajatele, katsun teid kursis hoida!