30-11-2008, 06:04 PM
hents99 Kirjutas:Ma olen selle turbotamisega sinuga ühel meelel. Seda siis W126 puhul. Esiteks turbotega läheb suht kitsaks, teiseks V8 eeldaks ikkagi kompressorit kahe rea vahele.
SEL`ile ostan täna ilmselt M112 Eaton kompressori ära. Kahju, et see auto tehasest 560 mootoriga ei tulnud.
Krt ma kardan et Eaton m112 natuke vähe 4.2 mootori jaoks.muidugi ma pole 100% kursis nende mudelitähistega aga eaton m120 ei ole eriline imeloom vähemalt...hentz uuri, neid peaks ka suuremaid olema liikvel veel suht mõistliku hinnaeest. Idekas oleks leida mõne katkise/vägakatkise c32 amg kompressor, lyhsolm tüüpi.
To rolz:Väike parandus v12 mootri tähis on muidu m120.. m119 on v8. Siiski SEC-i keres m119 v8 6.0 pole paha....v12 on natuke raske tõesti..kui ma ei eksi siis keegi kaalus isegi ära..ja kone oli vist 340kg (koos turbiini ja lauludega). Imo 560+ülelaadimine + kõik sinna juurde kuuluv Sinu autole oleks kõige mõtekam...