Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W126 V12
#14
Surveastme suhtes on sul õigus.

Minu silmis on MB mootorile rohkem kohale kompressor kui turbo, see on ka minu puhas kiiks, kuna kompressori puhul on lihtsam ja tõenäolisem saada "clean look" kapoti all, minu joaks peab mootor silmale lõppema mootorikattega ja midagi muud sealt näha ei tohi olla.

Mul on lihtsalt kõrini nendest turbo "aretistest", kus kapoti alune on täis sitapoti veeloputuspaagi hõbedasi sini-puna kirjusid survevoolikuid.....

Kompressoriga asi lihtam oluliselt, ise ka fantaseerin aeg-ajalt, et mida teha, kas panna M119 6,0 V12 (lihtsalt leitav väikese LS-iga ja panna ka kogu selle juhtimine) või M117 5,6 220KW + kompressor + kaasaegne juhtimine pihustitega. 220KW kollektoreid (2+2 ja 2+2) ei muudaks, järgmine level oleks juba torukolled aga seee läheb minu silmis sinna turbotamise teooria alla juba...
M119 7,3 AMG oleks muidugi kõige ideaalsem lahendus, kuid selle väga korralikus konditsioonis mootori leidmises ma kindel ei ole....
Ja M117 220KW mootori restaureerimiega olen ka juba liiga kaugel...
Vasta


Sõnumeid selles teemas
W126 V12 - Autor: MAV - 22-11-2008, 09:56 PM
RE: W126 V12 - Autor: Karl - 22-11-2008, 10:24 PM
RE: W126 V12 - Autor: janek126 - 22-11-2008, 10:51 PM
RE: W126 V12 - Autor: Lõoke - 22-11-2008, 10:56 PM
RE: W126 V12 - Autor: janek126 - 23-11-2008, 11:54 PM
RE: W126 V12 - Autor: Renkju - 22-11-2008, 10:53 PM
RE: W126 V12 - Autor: MAV - 23-11-2008, 09:10 PM
RE: W126 V12 - Autor: Renkju - 23-11-2008, 09:26 PM
RE: W126 V12 - Autor: Rolz - 23-11-2008, 09:43 PM
RE: W126 V12 - Autor: hents99 - 24-11-2008, 05:39 PM
RE: W126 V12 - Autor: hents99 - 29-11-2008, 10:51 PM
RE: W126 V12 - Autor: Rolz - 29-11-2008, 11:31 PM
RE: W126 V12 - Autor: hents99 - 29-11-2008, 11:41 PM
RE: W126 V12 - Autor: Rolz - 30-11-2008, 12:33 AM
RE: W126 V12 - Autor: hents99 - 30-11-2008, 02:25 PM
RE: W126 V12 - Autor: 92S500 - 30-11-2008, 06:04 PM
RE: W126 V12 - Autor: hents99 - 30-11-2008, 06:16 PM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Probleem W126 420SEL mootoriga Hunt 3 411 02-01-2024, 01:50 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W221 S600 V12 kummaline heli indrek 4 598 13-06-2023, 07:36 PM
Viimane postitus: v6sa
  W126 pliidinuppude pirnid, temperatuurirullide kleepsud MeelisN 2 590 26-02-2023, 10:18 AM
Viimane postitus: Karl
  W126 SE madaldus/ koobaste rullimine Akohin 6 1,569 29-04-2022, 04:51 PM
Viimane postitus: MAV
  W126 280 SE AnarJaanus 0 620 12-01-2022, 07:27 PM
Viimane postitus: AnarJaanus
  W126 500 gen1 kJet lambdasond (hapnikuandur, lambda-andur) dinowalk 31 3,716 27-12-2021, 10:56 PM
Viimane postitus: kaupo51
  W126 esitiivad brunosacco 2 1,139 20-08-2021, 01:02 PM
Viimane postitus: brunosacco
  W126 Juhipoolse ukse lukustussüsteemi eemaldamine helitehnik 1 723 06-07-2021, 11:56 AM
Viimane postitus: v6sa
  W126 kliima lisamine Akohin 7 2,852 03-02-2021, 10:00 AM
Viimane postitus: v6sa
  w126 1990a katuseluuk ei tööta MasterEgO 9 6,751 06-06-2018, 10:56 PM
Viimane postitus: Rolz



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne