29-11-2008, 11:46 PM
Nii, mehed, kuna müügikuulutus leidis päris kiiresti vastukaja, siis äkki on siin ka mõni niipalju teadja mees, kes oskaks mulle vähe nõu anda tekkinud probleemi vastu.
Auto siis see samune MB W124 E220T 110kw automaat.
Hommikul sõitsin linna, kõik oli korras. Õhtul kodu poole sõites hakkasid ilmnema probleemid. Möödasõidul tõmbas käigu maha, aga jõudu polnud ollagi ja olin sunnitud oma ritta tagasi võtma. Proovisin siis veel natuke kuidas ta käitub. Kiirendus oli okei umbes kuni 3000 pöördeni, siis hakkas kiirus edasi väga aeglaselt kasvama. Põhimõtteliselt oli nii, et gaas põhjas ei jõudnud pöörded nii kaugelegi, et kast teiselt kolmandale lülituks, rääkimata neljandale. Ei hakanud väga piinama ka(esimeselt teisele läks, aga esimese lõpp kadus ära ja teine lõi jalaga perse).
Arvasin, et bensufilter. Järgmine päev hakkasin siis vahetamisega tegelema (nagu tavaliselt, ostsin vale asja), aga tuli välja, et vana filter oli päris puhas. Sai siis proovitud pumpade tööd. Pumbad olid kah korras. Ei osanud enam midagi teha ja tulin tulema.
Kolmandal päeval oli minek täitsa kadunud. Vaevu sain 50 km/h kätte. Kohapeal tühipöördel käib üsna normaalselt. Natuke gaasi andes jõuavad pöörded 1500-2000ni, ja siis hakkab ära surema. Järsult gaasi andes korraks viskab väga ebaühtlaselt pöörded 2000ni, siis sureb ära.
Ja nüüd läheb käima vaid nii, et pean gaasiga mängima starterit andes.
Siit olen välja otsinud, et viga võiks olla õhukulumõõtjas. Proovisin selle pistikut ära võtta, aga ikka oli kõik endine. Kas see välistab õhukulumõõtja vea? Siiski tundub, et autol jääb õhku puudu, gaasi andes hakkab imelikult pobistama õhupuhasti karbist.
Lugesin ka veel kellegi Audil olnud katalüsaatorist tingitud veast, et ca 3000 pöörde peal raputas katis saastatüki väljalaske ette ja sellega häiris tööd. Seda muidugi endale eriti ei pakuks, aga väheke mõtteainet teile.
Igasugune mõttearendus on oodatud!
Auto siis see samune MB W124 E220T 110kw automaat.
Hommikul sõitsin linna, kõik oli korras. Õhtul kodu poole sõites hakkasid ilmnema probleemid. Möödasõidul tõmbas käigu maha, aga jõudu polnud ollagi ja olin sunnitud oma ritta tagasi võtma. Proovisin siis veel natuke kuidas ta käitub. Kiirendus oli okei umbes kuni 3000 pöördeni, siis hakkas kiirus edasi väga aeglaselt kasvama. Põhimõtteliselt oli nii, et gaas põhjas ei jõudnud pöörded nii kaugelegi, et kast teiselt kolmandale lülituks, rääkimata neljandale. Ei hakanud väga piinama ka(esimeselt teisele läks, aga esimese lõpp kadus ära ja teine lõi jalaga perse).
Arvasin, et bensufilter. Järgmine päev hakkasin siis vahetamisega tegelema (nagu tavaliselt, ostsin vale asja), aga tuli välja, et vana filter oli päris puhas. Sai siis proovitud pumpade tööd. Pumbad olid kah korras. Ei osanud enam midagi teha ja tulin tulema.
Kolmandal päeval oli minek täitsa kadunud. Vaevu sain 50 km/h kätte. Kohapeal tühipöördel käib üsna normaalselt. Natuke gaasi andes jõuavad pöörded 1500-2000ni, ja siis hakkab ära surema. Järsult gaasi andes korraks viskab väga ebaühtlaselt pöörded 2000ni, siis sureb ära.
Ja nüüd läheb käima vaid nii, et pean gaasiga mängima starterit andes.
Siit olen välja otsinud, et viga võiks olla õhukulumõõtjas. Proovisin selle pistikut ära võtta, aga ikka oli kõik endine. Kas see välistab õhukulumõõtja vea? Siiski tundub, et autol jääb õhku puudu, gaasi andes hakkab imelikult pobistama õhupuhasti karbist.
Lugesin ka veel kellegi Audil olnud katalüsaatorist tingitud veast, et ca 3000 pöörde peal raputas katis saastatüki väljalaske ette ja sellega häiris tööd. Seda muidugi endale eriti ei pakuks, aga väheke mõtteainet teile.
Igasugune mõttearendus on oodatud!