24-11-2008, 05:39 PM
Rolz, kui palju neid lisakilosid ikka on. V12 on täis alu mäng. Ega ta ilmselt väga palju raskem pole kui M117.
Vedrudest pakub H&R tugevdatut varianti, küll madaldusega. Roman`i SEC`ile saavad ilmselt kevadeks alla (hetkel riiulis).
Aga see kaante teema on huvitav. Ma olen veidi seda uurind, aga esiteks plokikaane poltide arv on juba erinev: 18 (117) vs 10 (119).
Ma olen ise näind netist terve M119 mootoriga SEC`i. Üks neist sõidab ringrada (progeajuga).
Küsimus, miks üldse teha V12 mootoriga SEC ? Ma pole siiani aru saand. OK, esiteks, et ta oleks originaal, ehk mootori juhtimine jne jne oleks MB oma. Teiseks, suurem kubatuur, vabalthingav, rohkem silindreid.......
Seda kindlasti ei tehta dünaamika parendamiseks. Ideaalis oleks pühapäeva SEC 5.6 või 6.0 AMG mootoriga. OK, viimane on väga kallis, aga 5.6 + kompressor = originaalmootor, tugev mootor + kõvasti jõudu. Kruiisides suht öko, vajutades tead, miks just sellise töömahuga mootor aiste vahel on.
Ka teostamine on lihtne. Pole vaja hakata ostma V12 mootorit.
Progeaju + EFI süüte+toitesüsteem. Kompressor (piisab M112 viimasest generatsioonist - USAs hetkel kommiraha eest saadaval), sisselaske kollektor kompressori jaoks, jagaja kaob ära, lihtne mahutada.
Väljalase loomulikult torukolledega.
Sellise asja kohta võib tõesti öelda ARETIS....Mõttetus jne jne. Aga stock ausaltöeldes mind kindlasti ei rahuldaks. Kui isegi Corvette SEC`i seljataha jätab on asi mäda, väga mäda.
Ja kui mitte stock, siis mis pole aretis?
Vedrudest pakub H&R tugevdatut varianti, küll madaldusega. Roman`i SEC`ile saavad ilmselt kevadeks alla (hetkel riiulis).
Aga see kaante teema on huvitav. Ma olen veidi seda uurind, aga esiteks plokikaane poltide arv on juba erinev: 18 (117) vs 10 (119).
Ma olen ise näind netist terve M119 mootoriga SEC`i. Üks neist sõidab ringrada (progeajuga).
Küsimus, miks üldse teha V12 mootoriga SEC ? Ma pole siiani aru saand. OK, esiteks, et ta oleks originaal, ehk mootori juhtimine jne jne oleks MB oma. Teiseks, suurem kubatuur, vabalthingav, rohkem silindreid.......
Seda kindlasti ei tehta dünaamika parendamiseks. Ideaalis oleks pühapäeva SEC 5.6 või 6.0 AMG mootoriga. OK, viimane on väga kallis, aga 5.6 + kompressor = originaalmootor, tugev mootor + kõvasti jõudu. Kruiisides suht öko, vajutades tead, miks just sellise töömahuga mootor aiste vahel on.
Ka teostamine on lihtne. Pole vaja hakata ostma V12 mootorit.
Progeaju + EFI süüte+toitesüsteem. Kompressor (piisab M112 viimasest generatsioonist - USAs hetkel kommiraha eest saadaval), sisselaske kollektor kompressori jaoks, jagaja kaob ära, lihtne mahutada.
Väljalase loomulikult torukolledega.
Sellise asja kohta võib tõesti öelda ARETIS....Mõttetus jne jne. Aga stock ausaltöeldes mind kindlasti ei rahuldaks. Kui isegi Corvette SEC`i seljataha jätab on asi mäda, väga mäda.
Ja kui mitte stock, siis mis pole aretis?