14-11-2008, 10:49 PM
Olgu see õhkvedrustsus ükskõik mis auto (MB või Land Rover või mis iganes) küljes, töökindlad pole nad ükski, nii palju kui minul nendega kokkupuudet on olnud.Pakuti Silberautos minu MB -le panna tavalised vedrud ja amortisaatorid , aga kui teha klapisüsteemi vahetus, siis on mured murtud.Läksin õnge, järgmine lugu oli siis kui pauguga lõhkes õhkpadi, jälle sama jutt,paneme uued, siis on kõik ok!!!!!, siis kompressor, siis mingid voolikud ja peale selle , kui aku juhtub seistes tühjenema, põleb rõõmsalt armatuuris tuluke , mis mind ikka Silberi poole juhatab ja minu muredele vastab rõõmus Prill Pärnu Silberist , kes ütleb , "et elektrikul on vaba nädal ja üldeüldse räägi ruttu , mul on siga kiire."
Aga kui kuri saatus natukenegi minu poolt on ja vahest on Prillil ka vaba nädal , siis üks tõsiselt võetav mees nimega Lembit on meid ikka aidanud ja tänu temale see auto ikka vedrutab veel.Ja ainus asi , mis mu R129 tõrgub on see nivoosüsteem , igastahes edaspidi oma autosid valides väldin ma igasuguseid õhk - ja nivoosüsteeme....
Asi polegi tähtis, kui palju maksab remont, vaid mul puudub kindlustunne,kui lähen oma bussiga nt. põhja-soome suustama, mida teeb siis pikal reisil õhksüsteem, kas keset reisi jälle tulukesed süttivadIgatahes soovin teile mõnusat vetrumist ja vedamist vetrumise saavutamisel.
Aga kui kuri saatus natukenegi minu poolt on ja vahest on Prillil ka vaba nädal , siis üks tõsiselt võetav mees nimega Lembit on meid ikka aidanud ja tänu temale see auto ikka vedrutab veel.Ja ainus asi , mis mu R129 tõrgub on see nivoosüsteem , igastahes edaspidi oma autosid valides väldin ma igasuguseid õhk - ja nivoosüsteeme....
Asi polegi tähtis, kui palju maksab remont, vaid mul puudub kindlustunne,kui lähen oma bussiga nt. põhja-soome suustama, mida teeb siis pikal reisil õhksüsteem, kas keset reisi jälle tulukesed süttivadIgatahes soovin teile mõnusat vetrumist ja vedamist vetrumise saavutamisel.