11-11-2008, 03:33 PM
ralak Kirjutas:Xloaded Kirjutas:Mulle soovitati igatahes V6, pidavat olema vastupidavam ja parema minekuga nii, et julgen seda ka teema algatajale soovitada.
Muidugi kui rahakott kanatab siis tasuks võtta V8 Samas omal on V6 ja liigub küll hästi.
Saan jah aru, et sai teemast mõõda pandud.
Kust otsas parema minekuga? Ei ole see nii. V6-d võtavad käigukast "S" asendis paigalt esimesega, see teeb küll stardi erksamaks, kuid 100-ni pole mingit vahet kas V6 või R6, ka tehasenumbrid samad. Ise ka pidanud mõlemit mootorit... tihedate silindrite ja käigukasti puhul pole küll mingit tõmbe vahet. Ühed püssid mõlemad.
96a vananema kerega E320 R6 tagavedu ka automaat[sõbra oma sammuti hästi hooldatud ei suutnud minu kurvasilmsest E320 V6 4wd liikurist mööda saada ei 100-200 ega ka mitte 250-mne pealt![proovitud lennuväljal nii, et pole mõttet hakkata pahandama] vaheks kujunes kuni 100 3m 200 6-8m ~250 ei oska pakkuda aga vahe suurenes. Võimalik, et ta auto mootor polnud lihtsalt korras kuigi tean, et mees väga hoiab oma liikurit.