09-11-2008, 11:00 PM
Mul peab väga hästi vastu, juba 185kW`seks moditud, pähe saand mu käest nii, et vähe pole.
Edit: Ahjaa, E klass käib ka 3.0-24V kohta. Minu kogemused 3.2 mootoriga, aga eks nad suht samad ole. Üks siis uuema mootori juhtimisega (süüde+toide).
Tegelt on asi nii, et pea iga mootor peab suht hästi vastu kui õigel ajal õlisid ja filtreid vahetatakse. Kes vahetab 100k km`i tagant, kes aga 10k km`i vahelt, mina siis olen see viimane. Odavam on vahetada õli kui mootori detaile. Kel on alumiiniumist plokid ja kaasaaegsem tehnika PEAKSID vahetama ca 10k km´i tagant vähemalt mootoriõli.
Edit: Ahjaa, E klass käib ka 3.0-24V kohta. Minu kogemused 3.2 mootoriga, aga eks nad suht samad ole. Üks siis uuema mootori juhtimisega (süüde+toide).
Tegelt on asi nii, et pea iga mootor peab suht hästi vastu kui õigel ajal õlisid ja filtreid vahetatakse. Kes vahetab 100k km`i tagant, kes aga 10k km`i vahelt, mina siis olen see viimane. Odavam on vahetada õli kui mootori detaile. Kel on alumiiniumist plokid ja kaasaaegsem tehnika PEAKSID vahetama ca 10k km´i tagant vähemalt mootoriõli.