24-10-2008, 08:16 AM
Hakkame arvutama. Korralik kolmene mootor - vähemalt 10 kEEK, kui üldse leiad. Vahetamise töö - vähemalt 5 tuhat. Või kui ise teed, siis nädalake.
Lisaks on vaja uut kardaani, hulka juhtmeid, mootori seiskamine tööle saada, ilmselt ka uued esivedrud - mootor ju tüki raskem.
Kütusekulu liitrites oluliselt ei lange, vaevalt see kolmene alla 10 võtma hakkab. Lihtsalt diisel on tanklast kallim osta. Aga liikuma hakkab OLULISELT uimasemalt bensiinimootor on ikkagi oma loomult elav, kolmene diisel aga paras traktor (kuigi päris muhe selline).
Iseehitamise rõõmu poolest on asjal jumet aga kokkuhoidu otsides tasub küll natuke teisi mõtteid heietada...
Kui midagi kuuele aretada, siis vast uusim võimalik tehnika. 320 CDI mootor koos kasti ja elektroonikaga võiks juba päris muhe olla
Lisaks on vaja uut kardaani, hulka juhtmeid, mootori seiskamine tööle saada, ilmselt ka uued esivedrud - mootor ju tüki raskem.
Kütusekulu liitrites oluliselt ei lange, vaevalt see kolmene alla 10 võtma hakkab. Lihtsalt diisel on tanklast kallim osta. Aga liikuma hakkab OLULISELT uimasemalt bensiinimootor on ikkagi oma loomult elav, kolmene diisel aga paras traktor (kuigi päris muhe selline).
Iseehitamise rõõmu poolest on asjal jumet aga kokkuhoidu otsides tasub küll natuke teisi mõtteid heietada...
Kui midagi kuuele aretada, siis vast uusim võimalik tehnika. 320 CDI mootor koos kasti ja elektroonikaga võiks juba päris muhe olla