22-10-2008, 05:39 PM
Nii.
Terve päev kulus sellele, et pihustid pealt kätte saada :S
Algul müüdi mulle vale võti, mis ei istunud korralikult pihustite peale, siis tark tehnikamees/müüja oli kindel, et mul läheb 28 võtit vaja. Sellega sain hädapärast ühe pihusti lahti, kuna see ei mahtunud seina paksuse poolest pihusti ja kollektori vahele. Kolmandal korral võtsin pihusti kaasa. Siis vahetas õige nr 27 võtme vastu välja asja.
See selleks.
Küsimusi tekitas viienda ja kuuenda silindri pihustid, mille otsad olid täiesti õlised. ????
Ja millised need seibid on mis sinna alla lähevad. Kas see terve pesa, kus pihusti sees istub ? Või on seal all mingi väike ümmargune seib ? Pealt vaadates on näha ümber pihusti mingite lõhedega (nagu kruvikeerajale sobilik, kuid hästi suur) värgeldust. Kui kogu see asi on see "seib", siis mismoodi ma nad kätte saan ?
Homme saan pihustid kontrolli viia, siis selgub palju töötavad.
Terve päev kulus sellele, et pihustid pealt kätte saada :S
Algul müüdi mulle vale võti, mis ei istunud korralikult pihustite peale, siis tark tehnikamees/müüja oli kindel, et mul läheb 28 võtit vaja. Sellega sain hädapärast ühe pihusti lahti, kuna see ei mahtunud seina paksuse poolest pihusti ja kollektori vahele. Kolmandal korral võtsin pihusti kaasa. Siis vahetas õige nr 27 võtme vastu välja asja.
See selleks.
Küsimusi tekitas viienda ja kuuenda silindri pihustid, mille otsad olid täiesti õlised. ????
Ja millised need seibid on mis sinna alla lähevad. Kas see terve pesa, kus pihusti sees istub ? Või on seal all mingi väike ümmargune seib ? Pealt vaadates on näha ümber pihusti mingite lõhedega (nagu kruvikeerajale sobilik, kuid hästi suur) värgeldust. Kui kogu see asi on see "seib", siis mismoodi ma nad kätte saan ?
Homme saan pihustid kontrolli viia, siis selgub palju töötavad.