14-10-2008, 02:14 AM
Tervitus.
Vahepeal hakkas igav ja kakkusin salongi laiali. Ehk siis istmed välja, keskkonsool molekulideks ning lõpuks põhjakaitse välja, kuna see svamm seal all on läbimärg. Samas tegelesin ka keskluku probleemiga.Kaks päeva nokitsemist ja töötab. Esiteks oli üks juhtmete ühenduskoht oksüdeerunud, mis tuli ümber joota. Teiseks oli pumba elektroonikal üks rada katki. Jällegi jootekolb abiks. Kolmandaks oli ühes tagumises ukses olevas vaakumajamis olevas kummimembraanis nõelapea suurune auk
See tähendab, et kui uksed lukku panna, siis ei jäänud pump seisma, sest see kumm lekkis. Silikoon sai asjaga hakkama. Ilmselt oli sealt kogu nali alguse saanud. Väike auk ei hoidnud süsteemi õhutihedana, tänu millele ei tekkinud pumbas piisavat survet/vaakumit, et pump seisma jääks, tänu millele põlesid pumba juures osad vajalikud asjad läbi jne.
Juhtmete ühenduskoht oli selle märja põhjamati all, mis soodustas nende oksüdeerumist.
Head meelt teeb muidugi see, et põhi on roostevaba
Ei leidnud ühtegi serva ega äärt vms, mis vajaks lõikumist/keevitamist.
Postituse eesmärk oli tegelt küsida, mis süsteemiga toimetavad tagumised peatoed ? Ees konsoolis on lüliti, kuid peatoed on ülemises asendis ja ei liigu kugugi. Kas toimivad ka läbi sellesama vaakumpumba ? Kas lülitist tõstab üles ja laseb alla, või teeb ainult ühte funktsiooni ? Nupule vajutades kostub tagant vaikne plõksatus ning mõne sekundi pärast uuesti. Pump samal ajal ei tööta. Kas mootori töötamine on oluline selle süsteemi jaoks ?
Teine küsimus. Mismoodi saab põhjakatte alla väike pakk vahvleid ?
LOL
Ahjaa, üks asi vaevab veel peab. Kui väheke jõulisemalt gaasipedaali tallata kohapealt ära minnes asfaldil, siis tagadiffer teeb päris tublit raginat. Kruusateel võtab lihtsalt ratta ringi. Samuti ragises siis, kui pagassis oli ~300kg kaupa. Tol korral läksin tavaliselt ja rahulikult foori alt minema, kuid jällegi käis tubli ragin läbi. Samal ajal nö. vedu ratastel eriti järel ei ole. Kas see tähendab, et hambad viskavad üle diffris ? Või miskit muud
On kellegi sellist probleemi veel olnud. Mis seal kõige suurema tõenäosusega kahjustada on saanud ?
Või peabki ta nii tegema ?
Vahepeal hakkas igav ja kakkusin salongi laiali. Ehk siis istmed välja, keskkonsool molekulideks ning lõpuks põhjakaitse välja, kuna see svamm seal all on läbimärg. Samas tegelesin ka keskluku probleemiga.Kaks päeva nokitsemist ja töötab. Esiteks oli üks juhtmete ühenduskoht oksüdeerunud, mis tuli ümber joota. Teiseks oli pumba elektroonikal üks rada katki. Jällegi jootekolb abiks. Kolmandaks oli ühes tagumises ukses olevas vaakumajamis olevas kummimembraanis nõelapea suurune auk

Juhtmete ühenduskoht oli selle märja põhjamati all, mis soodustas nende oksüdeerumist.
Head meelt teeb muidugi see, et põhi on roostevaba

Postituse eesmärk oli tegelt küsida, mis süsteemiga toimetavad tagumised peatoed ? Ees konsoolis on lüliti, kuid peatoed on ülemises asendis ja ei liigu kugugi. Kas toimivad ka läbi sellesama vaakumpumba ? Kas lülitist tõstab üles ja laseb alla, või teeb ainult ühte funktsiooni ? Nupule vajutades kostub tagant vaikne plõksatus ning mõne sekundi pärast uuesti. Pump samal ajal ei tööta. Kas mootori töötamine on oluline selle süsteemi jaoks ?
Teine küsimus. Mismoodi saab põhjakatte alla väike pakk vahvleid ?

Ahjaa, üks asi vaevab veel peab. Kui väheke jõulisemalt gaasipedaali tallata kohapealt ära minnes asfaldil, siis tagadiffer teeb päris tublit raginat. Kruusateel võtab lihtsalt ratta ringi. Samuti ragises siis, kui pagassis oli ~300kg kaupa. Tol korral läksin tavaliselt ja rahulikult foori alt minema, kuid jällegi käis tubli ragin läbi. Samal ajal nö. vedu ratastel eriti järel ei ole. Kas see tähendab, et hambad viskavad üle diffris ? Või miskit muud

Või peabki ta nii tegema ?