25-09-2008, 01:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-09-2008, 01:52 PM ja muutjaks oli MAV.)
Krt mitte kellegile ei meeldi mu veljed Peab vist jah uute peale mõtlema. Siiski eelistan laia randiga velgi.
Ps! tegemist ei ole siiski AMG autoga. Üks mingine kemüüse on kokku tehtud, osaliselt toodetud jaapanis ja osaliselt saksas, nüüd ka osaliselt eestis . Suurem osa tehnikat ja kere on tehtud jaapanis ja sellele Waldi bodykit. Originaalis oli 6ne mootor. 7,3 sai kevadel siin peale pandud, maksis küll terve auto raha, aga muidu ei saanud öösel magada . Vaja veel biturbo (vb. kompressorid) külge ehitada. Ja esiotsas vaja natuke ilutöid teha (siis, kui ma olen parkimise selgeks saanud, pidevalt jääb mõni äärekivi ette). Ja katid vajavad ka vahetust (õrnalt sirisevad), alla läheb Koenigi topeltsumps. Lisadest puudub vaid xenon, vähemasti rohkem ei tea. Võimalik ka see, et bodykit läheb vahetusse, ilmselt tuleb Koenig (asi on maitses). http://www.koenig-specials.com/mercedes/mb-w140.html
Et siis saladus on paljastatud.
Ps! tegemist ei ole siiski AMG autoga. Üks mingine kemüüse on kokku tehtud, osaliselt toodetud jaapanis ja osaliselt saksas, nüüd ka osaliselt eestis . Suurem osa tehnikat ja kere on tehtud jaapanis ja sellele Waldi bodykit. Originaalis oli 6ne mootor. 7,3 sai kevadel siin peale pandud, maksis küll terve auto raha, aga muidu ei saanud öösel magada . Vaja veel biturbo (vb. kompressorid) külge ehitada. Ja esiotsas vaja natuke ilutöid teha (siis, kui ma olen parkimise selgeks saanud, pidevalt jääb mõni äärekivi ette). Ja katid vajavad ka vahetust (õrnalt sirisevad), alla läheb Koenigi topeltsumps. Lisadest puudub vaid xenon, vähemasti rohkem ei tea. Võimalik ka see, et bodykit läheb vahetusse, ilmselt tuleb Koenig (asi on maitses). http://www.koenig-specials.com/mercedes/mb-w140.html
Et siis saladus on paljastatud.