18-09-2008, 10:33 AM
ja eeldatavasti on asi nii, et kokkujooks pannaksegi sõidukil vastavalt sellele kui palju ta sõidu ajal rattaid lahku veab/või kokku. ehk siis palju igasugused puksid mängima annavad. seetõttu ilmselt tulebki panna osadel autodel päris korralik kokkujooks esi ja tagaratastel. ja vale kokkujooks paneb kohemaid rehvidel ääri kulutama, seda tean kindlasti ja korduvatest kogemustest. just eile said kõik rattad tasakaalustatud ja muster oli äärtel korralik. ja möödas kokkujooks paneb auto ujuma teel, jällegi isiklikud kogemused mersude ja mitmete muude autodega, aga vedama ei pane
ja kindlasti keegi oskab mulle seda öelda, et kui auto loeb ära kõik teekonarused, ka need mis silmale märkamatuks jäävad, kas siis piisab aint vedrude vahetusest või on amordid(esimesed) ka uued vaja panna. tagaosa töötab (va nivoo, mille regulaator ilmselt otsas)ja rõhuakud on hiljuti vahetatud...
ja kindlasti keegi oskab mulle seda öelda, et kui auto loeb ära kõik teekonarused, ka need mis silmale märkamatuks jäävad, kas siis piisab aint vedrude vahetusest või on amordid(esimesed) ka uued vaja panna. tagaosa töötab (va nivoo, mille regulaator ilmselt otsas)ja rõhuakud on hiljuti vahetatud...