12-09-2008, 09:05 AM
Fritüüriõli põleb hästi....kui ta voolama juhtub.
Ehk siis allakümnekraadise temperatuuri korral ei taha ta eriti voolata...
Looduslikku õli mittetaluvad voolikud ja tihendid võivad "ära sulada" ehk lihtsalt olematuks pudeneda.
Tühja kõhuga on paha sõita - ajab mahad jooksma... Võimsus jääb samaks, kuna 2,0 automaatkastiga on niikuinii paras kilps.
Filtreerimiseks on hea tavaline jämefilter, kuid sellest läbinõrgumiseks peaks õli olema nii 40 kraadi ja ikkagi võtab asi aega.
Kütusefiltri ummistumine, vähemalt alguses on üsna tõenäoline. Õli kipub lahustama nii mõndagi aastatega paaki ja torustikku lahustunust...
Aga see-eest ei haise käed, kui filtrit vahetad...
Ehk siis allakümnekraadise temperatuuri korral ei taha ta eriti voolata...
Looduslikku õli mittetaluvad voolikud ja tihendid võivad "ära sulada" ehk lihtsalt olematuks pudeneda.
Tühja kõhuga on paha sõita - ajab mahad jooksma... Võimsus jääb samaks, kuna 2,0 automaatkastiga on niikuinii paras kilps.
Filtreerimiseks on hea tavaline jämefilter, kuid sellest läbinõrgumiseks peaks õli olema nii 40 kraadi ja ikkagi võtab asi aega.
Kütusefiltri ummistumine, vähemalt alguses on üsna tõenäoline. Õli kipub lahustama nii mõndagi aastatega paaki ja torustikku lahustunust...
Aga see-eest ei haise käed, kui filtrit vahetad...