11-09-2008, 10:52 PM
Tänud vastamast.
Kettad said ikka uued. Klotsid on ka kõik uued terve ring. Vasakpoolse esimese ketta jätsin vahetamata, kuna sellel oli veel paksust tublisti ja korralik. Supportid töötavad. Pidurid iseenesest nüüd töötavad täiesti normaalselt. Pidurdavad sujuvalt. Kuid ilma pidurdamatagi rool veidi vibreerib ja kisub paremale.
Proovisin paar päeva tagasi pumba pealt (õigemini juhtmetest mis pumbale lähevad) pinget mõõta. Näitas seal hahtlaseid numbreid. Algul oli 2V ja siis hakkas tasapisi tõusma.. kuni 8V ootasin vist. Proovin ka otse pumbale voolu anda, ehk teeb häält.
Kui kõvasti kellade plokki kiskuma peab ? Kas ta tuleb kogu selle kupatusega välja või ainult see nö klaasi osa ? Ma üritasin päris tugevasti tõmmata, ei tahtnud tulla.
Kettad said ikka uued. Klotsid on ka kõik uued terve ring. Vasakpoolse esimese ketta jätsin vahetamata, kuna sellel oli veel paksust tublisti ja korralik. Supportid töötavad. Pidurid iseenesest nüüd töötavad täiesti normaalselt. Pidurdavad sujuvalt. Kuid ilma pidurdamatagi rool veidi vibreerib ja kisub paremale.
Proovisin paar päeva tagasi pumba pealt (õigemini juhtmetest mis pumbale lähevad) pinget mõõta. Näitas seal hahtlaseid numbreid. Algul oli 2V ja siis hakkas tasapisi tõusma.. kuni 8V ootasin vist. Proovin ka otse pumbale voolu anda, ehk teeb häält.
Kui kõvasti kellade plokki kiskuma peab ? Kas ta tuleb kogu selle kupatusega välja või ainult see nö klaasi osa ? Ma üritasin päris tugevasti tõmmata, ei tahtnud tulla.