11-09-2008, 08:50 PM
Tere.
Uus tulija siin.
Sai soetatud esimene MB endale. '87a. 300D automaat.
Kuna kuskilt eriti service manuale ei leida, siis masina tundmaõppimiseks vaja teiste laevajuhtide abi.
3'ne diisel on muidu suht mõnus, kuid suitseb veidi. Küttefiltrid said vahetatud. Õhufilter väga hirmus polnud veel.
Abi vajaks päris mitme küsimusega.
1. Sellel aparaadil reguleeritavaid klappe pole vms ? Ehk kui midagi klõbiseb, siis detailide vahetusega loota, et saab korda.
2. Alguses rool vibreeris päris tublisti. Tuli välja, et parem esimene piduriketas oli kõver. Sai siis ära vahetatud. Samuti ka mõlemad tagumised ning käsipiduriklotsid. Nüüd pidurdab sujuvalt, kuid väike värin on ikka sees kui rool lahti lasta. Käed roolil pole tunda enam (algul oli päris hull asi).
Mis häirib on see, et masin kisub paremale. Enne ketaste vahetust kiskus veel rohkem, kuid see probleem jäi.
Milles võib jama olla ? Kuna all on mingid vanad ja kulunud rehvid, siis ehk balanseerimata ? Tähelepanekuks see, et vasakpoolsed rooliotsad on vahetatud (mõne eelmise omaniku poolt) Parempoolseid pole puudutud. Samas parem ketas oli kõver. Millele sellised tunnusmärgid viitavad ? Sillaregull aitaks ?
Tahaks võimalikult odavalt probleemi lahendatud saada, ehk siis leida õige põhjus kohe üles.
3. Kesklukk ei toimi. Ehk siis see vaakumpump tagaistme all ei anna mingit effekti. Juhipoolse ukse sees olevasse lukustussüsteemi pistikusse testriga mõõtes mingit pinget ei tulnud. Taga pumba juures olid mingid kahtlased numbrid. Millest peaks seda probleemi otsima hakkama ? Oleks selle mudeli kohta mingi skeem v õpetus, siis ehk teaks mida üldse otsida.
4. Lihtne küsimus. Kuidas "kellade" plokk armatuurist välja käib ? Üritasin niisama tõmmata, ei tahtnud nagu tulla. Mingid kinnitused kuskil ? Odomeeter ei funksi ning süüte sisse keerates ei lähe väga paljud näidikud üldse põlema. Huvitab, kas seal üldse pirn on sees või on kuskilt midagi välja tõmmatud. Tulukestest süttib vaid käsipidur(kui on peal), laadimise tuluke (aku), abs ja eelsüüde. Kõik muu on "tumm".
OK. Esialgu aitab. Neid asju on muidugi veel, mida kõike teada tahaks, kuid ei hakka korraga üle pingutama.
Tundub veidi õnnetu isend esialgu. Kuid mis meele rõõmsaks teeb on see, et kerel on roostet nii umbes 5cm jagu. All tungraua kohtade juures ja veidi avastasin ka tagumiste tulede kõrvalt pagasnikust seespoolt. Ülejäänud aga oleks nagu eile tehasest välja veerenud. Ehk siis, kui veermik korda saab ja mootor ka ilusti toimima (kui just rõngaid vahetama ei pea hakkama), peaks olema väga tore pill.
Uus tulija siin.
Sai soetatud esimene MB endale. '87a. 300D automaat.
Kuna kuskilt eriti service manuale ei leida, siis masina tundmaõppimiseks vaja teiste laevajuhtide abi.
3'ne diisel on muidu suht mõnus, kuid suitseb veidi. Küttefiltrid said vahetatud. Õhufilter väga hirmus polnud veel.
Abi vajaks päris mitme küsimusega.
1. Sellel aparaadil reguleeritavaid klappe pole vms ? Ehk kui midagi klõbiseb, siis detailide vahetusega loota, et saab korda.
2. Alguses rool vibreeris päris tublisti. Tuli välja, et parem esimene piduriketas oli kõver. Sai siis ära vahetatud. Samuti ka mõlemad tagumised ning käsipiduriklotsid. Nüüd pidurdab sujuvalt, kuid väike värin on ikka sees kui rool lahti lasta. Käed roolil pole tunda enam (algul oli päris hull asi).
Mis häirib on see, et masin kisub paremale. Enne ketaste vahetust kiskus veel rohkem, kuid see probleem jäi.
Milles võib jama olla ? Kuna all on mingid vanad ja kulunud rehvid, siis ehk balanseerimata ? Tähelepanekuks see, et vasakpoolsed rooliotsad on vahetatud (mõne eelmise omaniku poolt) Parempoolseid pole puudutud. Samas parem ketas oli kõver. Millele sellised tunnusmärgid viitavad ? Sillaregull aitaks ?
Tahaks võimalikult odavalt probleemi lahendatud saada, ehk siis leida õige põhjus kohe üles.
3. Kesklukk ei toimi. Ehk siis see vaakumpump tagaistme all ei anna mingit effekti. Juhipoolse ukse sees olevasse lukustussüsteemi pistikusse testriga mõõtes mingit pinget ei tulnud. Taga pumba juures olid mingid kahtlased numbrid. Millest peaks seda probleemi otsima hakkama ? Oleks selle mudeli kohta mingi skeem v õpetus, siis ehk teaks mida üldse otsida.
4. Lihtne küsimus. Kuidas "kellade" plokk armatuurist välja käib ? Üritasin niisama tõmmata, ei tahtnud nagu tulla. Mingid kinnitused kuskil ? Odomeeter ei funksi ning süüte sisse keerates ei lähe väga paljud näidikud üldse põlema. Huvitab, kas seal üldse pirn on sees või on kuskilt midagi välja tõmmatud. Tulukestest süttib vaid käsipidur(kui on peal), laadimise tuluke (aku), abs ja eelsüüde. Kõik muu on "tumm".
OK. Esialgu aitab. Neid asju on muidugi veel, mida kõike teada tahaks, kuid ei hakka korraga üle pingutama.
Tundub veidi õnnetu isend esialgu. Kuid mis meele rõõmsaks teeb on see, et kerel on roostet nii umbes 5cm jagu. All tungraua kohtade juures ja veidi avastasin ka tagumiste tulede kõrvalt pagasnikust seespoolt. Ülejäänud aga oleks nagu eile tehasest välja veerenud. Ehk siis, kui veermik korda saab ja mootor ka ilusti toimima (kui just rõngaid vahetama ei pea hakkama), peaks olema väga tore pill.