11-09-2008, 09:58 AM
Teate, ma pole ise kunagi mõelnud, et mu auto vajab otsejooksuks tähelepanu, samas rööpas, või paigatud rööpa peal peab küll natuke korrigeerima. Roolis lõtku ei ole. Hea kattega maanteel pole mingit probleemi, ju siis Piibe on natuke lohuline künklik jne. Selle sama lõigu teisespooles, kus kirjeldatakse kurikate vahel laveerimist kirjutatake, et S-klass sõidab väga kindlalt ja etteaimatavalt, niiet mine võta kinni
Istmetega polnud ma alul ise ka rahul. Esimene kuus oli riidest sisuga ja tagumendialune tundus kuidagi kindlam. Seci istmed olid palju madalamad ja kõvemad. Praeguseks olen täiesti ära harjunud. Vaja oli ainult cm-täpsusega õiget istumisasendit. Ma jäin artikkliga rahule (ega ma ei saakski ju muud öelda, vaadates tulemusi). Natuke on kahju BMWst, ei tea, kas ma lugesin liiga eufooriliselt kohti, kus räägitakse MBst või ei räägitudki BMWst suurt midagi? Tundub, et ta sai kõige vähem eetriaega. Kõvad autod kõik, Maarjamaal olid kõva mees kui üldse autot omasid ja valik oli 968Mst mookrõi asfalt 06luxist kuni musta volgani, samala ajal kui fritsud tagaistmelt Survivori Eye of the Tigerit valjemaks keerasid.
Istmetega polnud ma alul ise ka rahul. Esimene kuus oli riidest sisuga ja tagumendialune tundus kuidagi kindlam. Seci istmed olid palju madalamad ja kõvemad. Praeguseks olen täiesti ära harjunud. Vaja oli ainult cm-täpsusega õiget istumisasendit. Ma jäin artikkliga rahule (ega ma ei saakski ju muud öelda, vaadates tulemusi). Natuke on kahju BMWst, ei tea, kas ma lugesin liiga eufooriliselt kohti, kus räägitakse MBst või ei räägitudki BMWst suurt midagi? Tundub, et ta sai kõige vähem eetriaega. Kõvad autod kõik, Maarjamaal olid kõva mees kui üldse autot omasid ja valik oli 968Mst mookrõi asfalt 06luxist kuni musta volgani, samala ajal kui fritsud tagaistmelt Survivori Eye of the Tigerit valjemaks keerasid.