10-09-2008, 10:16 PM
Tänases Autolehes siis vanade luksautode võrdlus- hainina 7- seeria bemm, Jake (õigemini Daimler) ja meie foorumlase Raidi W126 500 SE.
Kolm korda võite arvata, kes võrdluse võitis? :-)
Lugesin kiirelt läbi ja põhimõtteliselt nõus ja jagan ajakirjanike arvamust W126 kohta, kaks asja ainult:
1. Manööverdades tuleb uhkeid poognaid joonestada? Tõsi, 126 pole sugugi lühike auto, rääkimata siis veel SEL kerest, kuid minuarust ülihea pöörderaadiusega nagu kõik Mersud.
2. See asi tekitas minus rohkem hämmingut ja imestust, tsiteerin: maanteel on kogu kolmik kindel, teistest kehvemaks osutus Mercedes-Benz roolisüsteem, mis otsejooksuks enam tähelepanu nõuab????
Rait, kas su auto roolisüsteem ok ikka? Roolikarbis lõtku jne. pole?
Ma pole küll kunagi kuuel täheldanud trassil sõites rooli närvilisust, kuigi teist kahte rivaali pole ka tegelikult proovinud, bemmi ainult põgusalt......
Aga nohh, lipp oli kõrgel ja Mercedesele esikoht, see peamine :-)
Kolm korda võite arvata, kes võrdluse võitis? :-)
Lugesin kiirelt läbi ja põhimõtteliselt nõus ja jagan ajakirjanike arvamust W126 kohta, kaks asja ainult:
1. Manööverdades tuleb uhkeid poognaid joonestada? Tõsi, 126 pole sugugi lühike auto, rääkimata siis veel SEL kerest, kuid minuarust ülihea pöörderaadiusega nagu kõik Mersud.
2. See asi tekitas minus rohkem hämmingut ja imestust, tsiteerin: maanteel on kogu kolmik kindel, teistest kehvemaks osutus Mercedes-Benz roolisüsteem, mis otsejooksuks enam tähelepanu nõuab????
Rait, kas su auto roolisüsteem ok ikka? Roolikarbis lõtku jne. pole?
Ma pole küll kunagi kuuel täheldanud trassil sõites rooli närvilisust, kuigi teist kahte rivaali pole ka tegelikult proovinud, bemmi ainult põgusalt......
Aga nohh, lipp oli kõrgel ja Mercedesele esikoht, see peamine :-)