02-09-2008, 12:09 AM
..niih täpselt sama.. (vähemalt ise olen märganud), et kõige ökonoomsem sõita maanteel 100km/h. Või noh.. ütleme nii, et yle 2500 pöörde ei lase tahokal minna. Aga asi sai alguse sellest, et auto ei tahtnud enam edasi ilusti käia (ja vist isegi kompressorit ei võtnud taha). Seega oli aeg oma tutvusi liigutada ja saingi sõbra-sõbra juurde diagnosti mindud (omab siis mingit Boschi juhet mis läppariga ühenduses) ..ja siis näitaski, et nuka anduriga mingi jama + lõi ka õhulugeja veaks (kokkuvõttes oli mootor "avarii rešiimil"). Aga ta hoiatas, et nuka andur võibki õhulugejale mõjuda. Seega oligi aeg hakata seda andurit sebima ning kõige parema hinna sain Silberist. Vahetasin ta ise (kuna isegi minu "rumala inimese" jaoks oli see liiga lihtne) ..aga umb. paari nädala pärast hakkas jälle mingi pull pihta. Käigukast hakkas segast toksima (ei oska kohe seletada, kägivahetus oli ülimalt järsk ning n.ö. hilines (just kiirendamise ajal) + gaasi pedaali üle veerandi polnud mõtet tallduda, kuna auto kiirendus oli sama. Natukene mõeldes.. otsustasin (pimesi) vahetada ka õhulugeja, et ehk aitab. (Silber pakkus hinnaks 7500.-) natukene veel ringi sebimist ja oligi ta mul olemas (autoeksperdist 1790.-) ainult sisemine osa. Ja üllatuseks auto hakkas lõpuks ilusti tööle!.. Ja Ohh Õnnetust! eilsest siis hakkas autol esiotsas midagi kolksuma (samas kõik puksid, sarniirid said just vahetatud).. ning auto ka kisub nii kuidas tahab suurem osa ajast paremale aga vahest ka vasakule + on ka tunda ujumist teel). Seega jahm. tundub, et õnnetu Isend!