Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
MB 230 Clk, 1998, W208 - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122)
+--- Teema: MB 230 Clk, 1998, W208 (/showthread.php?tid=9205)



MB 230 Clk, 1998, W208 - -Mac- - 05-07-2008

Mark: Mercedes-Benz CLK 230 Kompressor (Elegance)
Mootor: 2,3 Kompressor
Võimsus: 142 KW
Keretüüp: Kupee
Mootori tüüp: Bensiin-kat
Aastaarv: 1998
Käigukast: Automaat

Varustus:

Turva- ja ohutusvarustus:
Roolivõimendi, kesklukustus (puldiga), ABS pidurid, 4x turvapadi, lisapidurituli, veojõukontroll, turvavööde eelpingutid esiistmetel.

Mugavusvarustus:
Kliimaautomaatik, elektrilised välispeeglid, 2x elektrilised akende tõstukid, toonitud klaasid, püsikiiruse hoidja, 2x peeglid päikesesirmides (valgustusega).

Sisustus:
Tagaistme seljatugi allaklapitav, nahkpolster (tume), käetugi ees (laekaga), käetugi taga, reguleeritav roolisammas, nahkkattega rool, iluliistud salongis (puitdekoor), jalamatid (tekstiilist), nahkkattega käigukanginupp, nahkkattega käsipidurikang.

Audio:
Stereo (MP3), helivõimendi, kõlarid, subwoofer.

Muu varustus:
Pakiruumi avamine elektriliselt, tagaklaasi soojendus, välistemperatuuri näidik.

Tehtud: Nii välimuse poolest siis nii palju kui toon klaas, ja valuvelg ja sisse sai siis pandud Sony makk ja Subwoofer.. Ning eks on ta ka saanud natukene hooldus töid. (küünlad, kõik õlid, nuka (asendi) andur vms. kõik piduriklotsid, puksid jne.


Pildid: http://www.album.ee/node/15489475/50112212#browse


RE: MB 230 Clk, 1998, W208 - West - 16-08-2008

Päris korralik. KUna soetasid selle endale? Ja kuidas rahul oled selel autoga, mingeid negatiivseid kügi/positiivseid?


RE: MB 230 Clk, 1998, W208 - -Mac- - 01-09-2008

..masin sai siis soetatud endale umb. pool aastat tagasi. Tuli otse Itaaliast ning siiani pean mainima, et vastupidavusega on suhteliselt suured probleemid olnud. (kardan, et sain siis pigem õnnetu masina). Esimestel päevadel oli vaja vahetada "nuka andur", siis tuli probleemiks, et üks silinder ei taha vahepeal töötada. Sai vahetatud kõik küünlad, õlid jms. ning tundub, et asi toimis. Aga üks probleem lahendatud, tuli ka kohe uus ehk siis õhulugeja. Nüüdseks siis jõudnund eelmainitule veel vahetada ka 4x piduriklotsid, sarniirid, kardaani muff, käigukasti padi, eest vahetati seal veel mõni puks ja mingi pikem varras (ei ole nii asjatundja seega jään kindla nime võlgu). Nüütseks ka toon-ring, valuvelg, korralikum helisüsteem, xenon nii kaug- kui ka lähituled ja ka Led nr. valgustid, lõpuks sai ka kont täidetud. Jube tuhin on auto maha müüa, kuna olen temas natukene pettunud (eelmiste autotega pole nii palju probleeme olnud + tahab natukene rahakotile hakkataIcon_redface).. samas kui näen teda näiteks oma tydruksõbra käes mööda sõitmas on uuesti armumine garanteeritud Icon_smile ja müügi mõtted maha maetud. Ja ka n.ö. ikkagi sportauto kohta Megalt Mugav on sõita!. Kütusekuluks tuleb umb. 9-10l/100km aga kui rahulikult maantel sõita tuleb kusagil 7-7.5l/100km. Isiklikult annaksin auto hindeks 3+ Alati võiks parem olla! Icon_smile


RE: MB 230 Clk, 1998, W208 - -Mac- - 02-09-2008

..niih täpselt sama.. (vähemalt ise olen märganud), et kõige ökonoomsem sõita maanteel 100km/h. Või noh.. ütleme nii, et yle 2500 pöörde ei lase tahokal minna. Aga asi sai alguse sellest, et auto ei tahtnud enam edasi ilusti käia (ja vist isegi kompressorit ei võtnud taha). Seega oli aeg oma tutvusi liigutada ja saingi sõbra-sõbra juurde diagnosti mindud (omab siis mingit Boschi juhet mis läppariga ühenduses)Icon_redface ..ja siis näitaski, et nuka anduriga mingi jama + lõi ka õhulugeja veaks (kokkuvõttes oli mootor "avarii rešiimil"). Aga ta hoiatas, et nuka andur võibki õhulugejale mõjuda. Seega oligi aeg hakata seda andurit sebima ning kõige parema hinna sain Silberist. Vahetasin ta ise (kuna isegi minu "rumala inimese" jaoks oli see liiga lihtne) Icon_smile ..aga umb. paari nädala pärast hakkas jälle mingi pull pihta. Käigukast hakkas segast toksima (ei oska kohe seletada, kägivahetus oli ülimalt järsk ning n.ö. hilines (just kiirendamise ajal) + gaasi pedaali üle veerandi polnud mõtet tallduda, kuna auto kiirendus oli sama. Natukene mõeldes.. otsustasin (pimesi) vahetada ka õhulugeja, et ehk aitab. (Silber pakkus hinnaks 7500.-) natukene veel ringi sebimist ja oligi ta mul olemas (autoeksperdist 1790.-) ainult sisemine osa. Ja üllatuseks auto hakkas lõpuks ilusti tööle!.. Ja Ohh Õnnetust! eilsest siis hakkas autol esiotsas midagi kolksuma (samas kõik puksid, sarniirid said just vahetatud).. ning auto ka kisub nii kuidas tahab suurem osa ajast paremale aga vahest ka vasakule + on ka tunda ujumist teel). Seega jahm. tundub, et õnnetu Isend! Crybaby


RE: MB 230 Clk, 1998, W208 - -Mac- - 23-09-2008

..oehh.. raske on kohe selle noore inimese elu.. Mõni päev Jube tahtmine maha müüa (vajaks nagu paremat peremeest kui mina, suuremat rahakotti)Icon_redface ..samas jube soov temega edasi elada ja vaikselt nokitseda. Kuna on temaga paljudes töökodades käidud ning ühed ütlevad üht ja teised teist! Et äkki leiab siit kellegi kes saaks natukene abi pakkuda (kes tegeleb Mb ja teab mida räägib). Lihtsalt oleks soov teada palju veel umb. vaja läheks, et ta uhkelt ja sirgelt jälle "km" neelaks! Kuna minu arust ikkagi tegemist suhteliselt õnnetu isendiga. (Loodan, et keegi nüüd midagi valesti aru ei saanud). Lihtsalt väike abi palve! Eusa_pray


RE: MB 230 Clk, 1998, W208 - -Mac- - 24-09-2008

..auto ujub teel (otsib "Jubedalt teed") eriti kui nüüdsest ka veel tlna elanikIcon_redface ja tee peaks natukene rööpas olema siis on asi kohe Vägagi hull!.. Kui auto kohapeal ja rooliga edasi-tagasi nõksutades on tunda n.ö. loksu! Icon_eek Samas kui rool välja keerata annab ka nagu mingi asi järgi (rehvid hakkavad n.ö. läbi-libisema) ehk siis näiteks autot ümber pöörates.. (Ei oska selgemine seletada, ei tea ju nendest autodest veel nii palju).. Smile Ja ära ütle, et see sama klapp võib minna millest sa eelpool rääkisid (7000.- ja nats peale)Icon_eek Sülitan 3x üle õla!..


RE: MB 230 Clk, 1998, W208 - Blaze - 24-09-2008

Sama ka siin, rooli lõpuni välja keerates...tekib jah olenevalt pinnasest vahel nö. libisemine. Lasin asja igaksjuhuks sillastendis kontrollida ja tuligi välja, et natuke saab paremaks sättida. Nüüd hoopis teine asi.


RE: MB 230 Clk, 1998, W208 - Blaze - 24-09-2008

allan1 Kirjutas:Mul on ratta kalded paigast, ehk siis sellepärast libisebki vahel lahtisel pinnasel. Blaze, tead sa öelda mida seal täpsemalt regulliti?

Märksõna ongi "ratta kalded" Eusa_dance, tunduvalt paremaks läks, aga eks täiesti välja keerates vahest ikka ilmneb.


RE: MB 230 Clk, 1998, W208 - -Mac- - 05-10-2008

..niih sai siis natukene surfatud netis ja leidsin sellise koha.. http://www.autoladu.ee/varuosa/2715/24025/ ..et 12kuud lubavad ganantiid jms.. et kas asi õige?. Või on siin ming muu konks?..


RE: MB 230 Clk, 1998, W208 - -Mac- - 05-10-2008

..keegi oskaks öelda palju maksab autom. kasti õli vahetus?.. (Ja ehk kellegil ka mingi hea koht varuks)?.. Eusa_pray


RE: MB 230 Clk, 1998, W208 - Martin - 06-10-2008

-Mac- Kirjutas:..keegi oskaks öelda palju maksab autom. kasti õli vahetus?.. (Ja ehk kellegil ka mingi hea koht varuks)?.. Eusa_pray
Mine Imre juurde, asub Suur-Sõjamäel ORTO hoovis, tel:5024722. Soojalt soovitan.