31-08-2008, 12:42 AM
Mina olen testijate proovida olnud xj12 omanik.
Ajakirjaniku sõnul pidid artiklisse minu auto dünaamika andmed minema.
Kuna kasutan seda autot igapäevase sõiduvahendina siis põhjus miks minu auto terves testis ei osalenud, oli lasnamäe kaevukaanehääl väljalaskest, tänu summuti madale asukohale on Eesti teedel neid mitu puruks sõidetud, halvimal juhul purustati väljalaskekollektor.
Täpsustaks Defi juttu, ka V12 mootori juhtimine jms. muutus 1986, umbes nagu mersul.
Minu auto on vanem põlvkond.
Kuna meeldivad kõik klassikalised autod siis tunneks huvi, mis S500-l kõhus on, mitu käiku ja mis ülekanne, mis aastast 560 tuli ja mis kast sellel?
V12 jagil 3 käiguline TH400 GM-i õnnetus ja LSD-ga 2.8 ülekanne.
Tänu lühikesele kolvikäigule läheb elu kuskil 3000rpm alates huvitavaks.
0-100 aega pole mersumeestel karta vaja, kuni 120km/h sõidetakse esimese käiguga ja aeg jääb tagasihoidlikuks. Jaguar oli ka testi raskeim.
Suuremal kiirusel teeb V12 muidugi oma töö.
Ajakirjaniku sõnul pidid artiklisse minu auto dünaamika andmed minema.
Kuna kasutan seda autot igapäevase sõiduvahendina siis põhjus miks minu auto terves testis ei osalenud, oli lasnamäe kaevukaanehääl väljalaskest, tänu summuti madale asukohale on Eesti teedel neid mitu puruks sõidetud, halvimal juhul purustati väljalaskekollektor.
Täpsustaks Defi juttu, ka V12 mootori juhtimine jms. muutus 1986, umbes nagu mersul.
Minu auto on vanem põlvkond.
Kuna meeldivad kõik klassikalised autod siis tunneks huvi, mis S500-l kõhus on, mitu käiku ja mis ülekanne, mis aastast 560 tuli ja mis kast sellel?
V12 jagil 3 käiguline TH400 GM-i õnnetus ja LSD-ga 2.8 ülekanne.
Tänu lühikesele kolvikäigule läheb elu kuskil 3000rpm alates huvitavaks.
0-100 aega pole mersumeestel karta vaja, kuni 120km/h sõidetakse esimese käiguga ja aeg jääb tagasihoidlikuks. Jaguar oli ka testi raskeim.
Suuremal kiirusel teeb V12 muidugi oma töö.