28-08-2008, 05:12 PM
Krt kahtlete siin Hr.Ralaki jutus....
Saksa tassitaksegi need Jaapanist, seal tehakse kõik vajalik ringi (teistpidi liiklus)ja sealt edasi saadetakse turgu mööda ilma. Selle aja jooksul ongi Saksamaal üks omanik. Erinevused:
Armatuuris on TEMP tähis alarmtulena - seal kliima kuum, hoiatuseks, kui temp näidikust aru ei saa. Samuti on KAT'il temp. andur peal - ilmslet hakkab süüdet kruttima, et KAT temp alla saada, kindel pole aga arvan, et selleks.
Pole mina veel ühelgi näinud veojõukontrolli. USA-katel viimastel on juba ilusti peal, aga Jaapani omadel pole näinud.
Viimse kui ühe mudelini on automaatkliimaga. Ja kapoti all on kütusejahuti JAP mudelitel, nn mantelboiler, kus sees käib läbi kütus, on pandud ümber kliimatoru. Geniaalne asi muidugi, suudab kütuse temp alla tuua.
Ja kõik muud hädad - kuivand puit, kuivand nahk, kuivanud (rippuvad SECi puhul) laed.
Samuti kuivpude mootori süüteosa ja juhtmed.
Üldjuhul puuduvad istmesoojendused (ei ole reegel) ja Webasto on unistus.
Kurb on see, et nn tõupuhtaid Saksamaa SEC/SEL ei ole enam kuskilt võtta, kus on veel turgu, on Jaapan, ja sealt tassivad diilerid need Saksamaale ja sealt edasi. Mina isiklikult eelistaskin igal juhul tõupuhast sakslast täislisadega.
Ahjaa ja mille järgi kohe väljast ära eristab on tuled, Saksas ei viitsi keegi reflektoreid vahetada, reeglina uued esituled kõikidel.
Saksa tassitaksegi need Jaapanist, seal tehakse kõik vajalik ringi (teistpidi liiklus)ja sealt edasi saadetakse turgu mööda ilma. Selle aja jooksul ongi Saksamaal üks omanik. Erinevused:
Armatuuris on TEMP tähis alarmtulena - seal kliima kuum, hoiatuseks, kui temp näidikust aru ei saa. Samuti on KAT'il temp. andur peal - ilmslet hakkab süüdet kruttima, et KAT temp alla saada, kindel pole aga arvan, et selleks.
Pole mina veel ühelgi näinud veojõukontrolli. USA-katel viimastel on juba ilusti peal, aga Jaapani omadel pole näinud.
Viimse kui ühe mudelini on automaatkliimaga. Ja kapoti all on kütusejahuti JAP mudelitel, nn mantelboiler, kus sees käib läbi kütus, on pandud ümber kliimatoru. Geniaalne asi muidugi, suudab kütuse temp alla tuua.
Ja kõik muud hädad - kuivand puit, kuivand nahk, kuivanud (rippuvad SECi puhul) laed.
Samuti kuivpude mootori süüteosa ja juhtmed.
Üldjuhul puuduvad istmesoojendused (ei ole reegel) ja Webasto on unistus.
Kurb on see, et nn tõupuhtaid Saksamaa SEC/SEL ei ole enam kuskilt võtta, kus on veel turgu, on Jaapan, ja sealt tassivad diilerid need Saksamaale ja sealt edasi. Mina isiklikult eelistaskin igal juhul tõupuhast sakslast täislisadega.
Ahjaa ja mille järgi kohe väljast ära eristab on tuled, Saksas ei viitsi keegi reflektoreid vahetada, reeglina uued esituled kõikidel.