24-08-2008, 02:42 PM
Siin foorumis olen nii mõnegli korral 203 kohta kirjutanud: pane 203 otsingusse ja loe erinevaid teemasid. Märksõnad: rooste, veermik (ka vedrud), juhtmestikus õli ja sellega kaasnev $$$, kliima, aut kast
Esimesel esmapilgul "edevate" lisadena tunduvad comand ja parkimisandurid ei oma Eesti mõistes väga suurt tähtsust. Pigem eelistaksin istmesoojendust ja hands-freed mis näiteks teisel isendil varustuses. Kuigi jah see vanakooli hand-free on ikka eilne päev praeguste bluetooth süsteemiga. Aga asi seegi.
Samuti on teisel autol kindlasti tehase signa peal - esimese kohta seda öelda ei oska. Aga kui pasunat pole pead kohe arvestama järelpaigaldusega (uuri hindasid ja kas 200 kompressoril seda tõesti pole).
Läbisõit mõlemal norm, põhimõtteliselt ei tohiks 300 ka sellisele autole probleem olla. Korralik õli ning hooldus ja asi OK.
See et mõlemad autod on Silberis käinud ja seal HOOLDATUD ei tähenda et nad mõlemad KORRAS on. Läbisõitu on sedasi võimalik kontrollida (kui on Eestist ostetud) lihtsalt.
Ise ostsin ka aastakese tagasi 2002 C180 ja olen seda ikka jõudumõõda uuendanud. Neli õõtsa koos stabika varraste ning amordi tugipuksidega on A varuosana ca 20 kilo lisad juurde veel nimet näpet (tagumised žarniirid näiteks tavaliselt) ja summa kasvab kiiresti.
Nüüdseks on ka juba B osi saadaval, aga hinda on ka neil omajagu.
Muuseas olen mõtteid mõlgutanud oma C180 Classic müügiks ja seda sutsu odavamalt kui nood isendid. Arvestades minu "suhteid" Silberiga võin küll öelda, et see masin on ainult seal hoolduses ja ka REMONDIS käinud
Esimesel esmapilgul "edevate" lisadena tunduvad comand ja parkimisandurid ei oma Eesti mõistes väga suurt tähtsust. Pigem eelistaksin istmesoojendust ja hands-freed mis näiteks teisel isendil varustuses. Kuigi jah see vanakooli hand-free on ikka eilne päev praeguste bluetooth süsteemiga. Aga asi seegi.
Samuti on teisel autol kindlasti tehase signa peal - esimese kohta seda öelda ei oska. Aga kui pasunat pole pead kohe arvestama järelpaigaldusega (uuri hindasid ja kas 200 kompressoril seda tõesti pole).
Läbisõit mõlemal norm, põhimõtteliselt ei tohiks 300 ka sellisele autole probleem olla. Korralik õli ning hooldus ja asi OK.
See et mõlemad autod on Silberis käinud ja seal HOOLDATUD ei tähenda et nad mõlemad KORRAS on. Läbisõitu on sedasi võimalik kontrollida (kui on Eestist ostetud) lihtsalt.
Ise ostsin ka aastakese tagasi 2002 C180 ja olen seda ikka jõudumõõda uuendanud. Neli õõtsa koos stabika varraste ning amordi tugipuksidega on A varuosana ca 20 kilo lisad juurde veel nimet näpet (tagumised žarniirid näiteks tavaliselt) ja summa kasvab kiiresti.
Nüüdseks on ka juba B osi saadaval, aga hinda on ka neil omajagu.
Muuseas olen mõtteid mõlgutanud oma C180 Classic müügiks ja seda sutsu odavamalt kui nood isendid. Arvestades minu "suhteid" Silberiga võin küll öelda, et see masin on ainult seal hoolduses ja ka REMONDIS käinud