07-08-2008, 05:47 PM
mõni sõna bensukatest, hiljem liidame esimesse postitusse!
enamus kirjutatu käib ka bensukate kohta!
M104 - 124.031 300 E-24, AMG 300 E 3.4
kõige suurem probleem on mootori kõrge temperatuur, mille tagajärjel läheb plokikaan kõveraks ja hakkab lekkima. kas lekib jahutusvedelik silindrisse ja peseb mootori seest puhtaks, või lekib õli välja, või mõlemad korraga! sümptomid võiks olla "emulsioon" paisepaagis, mootor väljast väga õline, eriti just õlikanalite juurest, jahutusvedeliku pidev kadumine, aga loiku all pole. mina vahetasin 3a jooksul 3x kaanetihendit + lihvimine ja aastane läbisõit jäi 50000km kanti. spidokal oli 200000km algus, aga tegelikult ilmselt rohkem. pärast viimast vahetust petsin temp. anduri ära, et ventikad hakkaks varem käima ja igaks juhuks panin veel manuaalselt lülitamise võimaluse ka juurde. probleemid kadusid!
teine kindel viga sellel M104 mootoritel on veepump, ei ole olemas 104 mootorit, millel ei oleks vahetatud veepumpa! sümptomiteks on korralik nire järgi sõiduajal ja muidugi ka kolin/kõrin. lekib sellisest väiksest august kust jookseb ploki peale ja sealt maha. ainuke lahendus on uus pump. orig. pump maksis omal ajal 5-6k, mina panin bugatti pumba, sõbrahind oli 1500kr ja kestis ilusti.
enamus 124 omanikke on vahetanud ilmselt ka genekalaagreid, pole midagi kunsti, kere nr järgi saab reeglina orig laagrid mõne sota eest ja jälle korras.
rohkem kohe meelde ei tulnd...
2 võsa: autolehest ikka, aga rohkem mb kohta neil pole!
enamus kirjutatu käib ka bensukate kohta!
M104 - 124.031 300 E-24, AMG 300 E 3.4
kõige suurem probleem on mootori kõrge temperatuur, mille tagajärjel läheb plokikaan kõveraks ja hakkab lekkima. kas lekib jahutusvedelik silindrisse ja peseb mootori seest puhtaks, või lekib õli välja, või mõlemad korraga! sümptomid võiks olla "emulsioon" paisepaagis, mootor väljast väga õline, eriti just õlikanalite juurest, jahutusvedeliku pidev kadumine, aga loiku all pole. mina vahetasin 3a jooksul 3x kaanetihendit + lihvimine ja aastane läbisõit jäi 50000km kanti. spidokal oli 200000km algus, aga tegelikult ilmselt rohkem. pärast viimast vahetust petsin temp. anduri ära, et ventikad hakkaks varem käima ja igaks juhuks panin veel manuaalselt lülitamise võimaluse ka juurde. probleemid kadusid!
teine kindel viga sellel M104 mootoritel on veepump, ei ole olemas 104 mootorit, millel ei oleks vahetatud veepumpa! sümptomiteks on korralik nire järgi sõiduajal ja muidugi ka kolin/kõrin. lekib sellisest väiksest august kust jookseb ploki peale ja sealt maha. ainuke lahendus on uus pump. orig. pump maksis omal ajal 5-6k, mina panin bugatti pumba, sõbrahind oli 1500kr ja kestis ilusti.
enamus 124 omanikke on vahetanud ilmselt ka genekalaagreid, pole midagi kunsti, kere nr järgi saab reeglina orig laagrid mõne sota eest ja jälle korras.
rohkem kohe meelde ei tulnd...
2 võsa: autolehest ikka, aga rohkem mb kohta neil pole!