23-07-2008, 07:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-07-2008, 07:56 PM ja muutjaks oli sm. pelle.)
Nüüid ju sama võimalus, tehniline osa on lahti ja saab seal normaalteemade all küsida tehnilist.
Lisaks mudelite muidujutud+tehniline läheb segamini. Alati otsinguga ei leia kõike ja suht karm on lehti läbi kammida a la kus teemad: "Vau kui äige kupee ebays", "m104 ei lähe käima", "Kust saaks kupee tagaklaasi", "Kupee esimesed tiivad on samad sedaaniga"
Ja nüüd saab näiteks m104 mootori küsimuse ikka 4 eri teemase postitada: e-klass; s-klass; kupeed ja kabriod; tehnilise normaalteemad.
(Mitte et enne ei saanud eriteemadesse sama küsimust panna aga nüüd on tehniline ja mudelite "muidu jutud" kah segamini.
Ei taha kritiseerida teie tööd aga väike arutelu on vast ikka teretulnud.
Edit: Kõige parem oleks vist igale keremudelile oma alafoorum aga siis veniks foorum ikka väga pikaks ja osad alafoorumid jääks päris tühjaks.
Lisaks mudelite muidujutud+tehniline läheb segamini. Alati otsinguga ei leia kõike ja suht karm on lehti läbi kammida a la kus teemad: "Vau kui äige kupee ebays", "m104 ei lähe käima", "Kust saaks kupee tagaklaasi", "Kupee esimesed tiivad on samad sedaaniga"
Ja nüüd saab näiteks m104 mootori küsimuse ikka 4 eri teemase postitada: e-klass; s-klass; kupeed ja kabriod; tehnilise normaalteemad.
(Mitte et enne ei saanud eriteemadesse sama küsimust panna aga nüüd on tehniline ja mudelite "muidu jutud" kah segamini.
Ei taha kritiseerida teie tööd aga väike arutelu on vast ikka teretulnud.
Edit: Kõige parem oleks vist igale keremudelile oma alafoorum aga siis veniks foorum ikka väga pikaks ja osad alafoorumid jääks päris tühjaks.
Turbo