09-03-2006, 10:14 PM
soul Kirjutas:jäi mainimata jah, et vanadel(124, 126) ei saa välja lülitada, uuematel saab. aga mis mudelil saab käigukangi juurest asr'i välja lülitada? tavaliselt see "asr - off" nupp ju keskkonsoolis kliimaploki peal... veojõu korrigeerimine ongi pöörete maha võtmine. a-klassil vist on jah seal maki all kuskil...sry aga seda ma ei pea mersuks ka, IMO. vanadel saab asr'i täitsa välja ka kergelt piduripedaali vajutades. off-nupu panek ka suht lihtne.marek Kirjutas:võimsamatel ja uuematel autodel ASR:Kui ASR käigukangi juurest välja lülitada, siis saab ikka tagaratta suitsema lasta. Lisaks pidurdamisele võtab ka ASR mootori pöörded maha. Sileda järve jää peal võib gaasi põhjas hoida aga pöörded on maas ja auto seisab pea kohapeal. Praeguse ilmaga on ASR välja lülitamine ikka lux küll, kui peab kõrvaltänavatel lumes sumpama.
veojõukontroll - libisev tagaratas pidurdatakse kinni ja veojõudu korrigeeritakse, et viia libisemine miinimumi ja taastada haardumine, osades olukordades väga mõttetu asi. täielikult välja lülitada ei saa, ainult saab lasta natuke rohkem kraapima, et mägedes kettidega oleks võimalik sõita.