08-03-2006, 10:55 PM
aga üldiselt on teil kõikide elektrooniliste vidinate tööpõhimõtted sassis...
lahjadel mootoritel kasutuses olev süsteem ASD:
automaatne difrilukk - pole vist vaja seletada, välja lülitada ei saa.
võimsamatel ja uuematel autodel ASR:
veojõukontroll - libisev tagaratas pidurdatakse kinni ja veojõudu korrigeeritakse, et viia libisemine miinimumi ja taastada haardumine, osades olukordades väga mõttetu asi. täielikult välja lülitada ei saa, ainult saab lasta natuke rohkem kraapima, et mägedes kettidega oleks võimalik sõita.
vahepealne aretis ETS:
sama nagu ASR aint veojõudu ei piirata ja välja vist ka ei saand lülitada.
viimane leiutis on ESP:
kõiki rattaid kontollitakse eraldi ja vajalikku ratast pidurdatakse, et vältida ülejuhitavaust ja alajuhitavust, vajadusel korrigeeritakse ka veojõudu. rullnokad sõidavad see funktsioon välja lülitatuna. :bigsmile:
kes teab paremini, palun täpsustage.
lahjadel mootoritel kasutuses olev süsteem ASD:
automaatne difrilukk - pole vist vaja seletada, välja lülitada ei saa.
võimsamatel ja uuematel autodel ASR:
veojõukontroll - libisev tagaratas pidurdatakse kinni ja veojõudu korrigeeritakse, et viia libisemine miinimumi ja taastada haardumine, osades olukordades väga mõttetu asi. täielikult välja lülitada ei saa, ainult saab lasta natuke rohkem kraapima, et mägedes kettidega oleks võimalik sõita.
vahepealne aretis ETS:
sama nagu ASR aint veojõudu ei piirata ja välja vist ka ei saand lülitada.
viimane leiutis on ESP:
kõiki rattaid kontollitakse eraldi ja vajalikku ratast pidurdatakse, et vältida ülejuhitavaust ja alajuhitavust, vajadusel korrigeeritakse ka veojõudu. rullnokad sõidavad see funktsioon välja lülitatuna. :bigsmile:
kes teab paremini, palun täpsustage.