08-03-2006, 08:51 PM
Kui raginat kuuled, siis võiks nagu teoreetiliselt toimida ju.....Selle käiguga on ka see, et 2-3-le on vahetus kõige nn tuntav, läheb minema nagunii üldjhul II-ga, siis ongi kohe vahetus tunda, viimane käik on ju nn otse läbi, ja elektrooniline nii või naa sel autol, mis teeb vahetuse sujuvamaks... Pead ikkagi trossi kallale asuma! Seal see teooria, ehk sa saad reguleerida kuidas saab käigukast aru, millisel hulgal hetkel gaasi antakse... Kui pingutad, siis antakse rohkem gaasi, kui lõdvemaks siis vähem..... Seal midagi katki teha ei saa õnneks, käed külge ja prioovima.... ESP lüliti peaks armatuuril asuma ikka, kus seal keskel need lülitid reas on....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”