08-03-2006, 08:25 PM
lülitid jah pole kõigil olemas, ESP - elektrooniline stabiilsuse kontroll - kontrollib rattaid eraldi, ja kui münel tekib libisemine, siis hakkab seda piduri abil maha pidurdama.... ASR - kontrollib ainult vedavat silda, arvutab vedava ja veatava rataste pöördeid, kui tekib erinevus hakkab vedavat silda/ratast "maha pidurdama". Kui süsteem oleks maas või häire selles, siis jääks ohutuli kellaplokis pülema, kui ära kustub ja libedusel vilkuma habba, siis teoreetiliselt peaks töötama. Kui lähed libedaga kuskile kurvi, kuuleb selle hääle järgi ka ära kas töötab või mitte, piduriklotsi ragistamine hästi salongi tuppa kuulda...... ESP lüliti peaks sel autol olema, nn ASR mitte..... Käigukasti saab ikka reguleerida, selle läbi kuidas ta gaasi nadmise järgi infot saab, mis kiirusega auto "sõidab". Vanamatel selleks läheb tross kapoti alt käigukasti, kuidas sellel, ei julge oletada, kui on tross siis selle reguleerimsiega saab soovitud tulemuse kui nats veva näha.....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”