06-06-2008, 01:38 PM
Jahutus - kui see on ebapiisav, siis sealt kõik mootori hädad pihta hakkavad järjest.....
Enda 560 SEC - eelmine suvi oli ideaalne, kui kliima sees pidevalt ja tipptunnil ummikus siis oli nõks üle 80 kraadi, üle 90 kindlasti ei läinud.... See aasta aga esimeses ummikus kippus 100 ligi kui kliima järgi, ehmatasin kohe ära. Kui mootor seisma jätte, siis töösoojal mootoril ei tohiks jõuda viskosiduril käega hoogu andes ringi peale teha, max pool ringi. Mul tegi ringi ära, seega silikoon väljas. Vahetasin viskosiduri ära ja muretu temperatuur jälle.
Paras lollus on viskosidur muidugi võrreldes el. vurridega aga mis teha....
Teine asi on muidugi radikas, mis peab korralik olema. Selle auto normaalne töötemperatuur peaks jääma ikkagi alla 90 kraadi, ka tippummikus kliimaga suvisel ajal.
Kui erinevatest mootoritest (KE-jet) rääkida, siis minu arvamus - 4,2 on mõttetu, edasi ei käi üldse aga kõige ökonoomsem neist, kui mõistusega sõita, siis eriti. Idiootsus kuubis on mootori väljalase - juhime 4 silindri heitgaasid teise poole 4 silindrisse Kui väljalase ringi teha, siis võiks ilmselt asja saada.
5,0 - lausa uskumatu vahe 4,2 aga kulu suurem ka kohe, 5,0 eelis on muidugi megamadal pööre
5,6 - hoopis teine asi, jällegi uskumatu vahe võrreldes 5,0. Aga eks see on ka ju lagi omal ajal olnud. Kütusekulu ei ole mõtet enam jälgida...5,0 ja 4,2 võrreldes pööre ainult harjumatult kõrgel. Ilma katita 5,6 muidugi 220kw ja sellel kõige mõistlikum väljalase ka 2+2+2+2.
Ma olen ka erinevatel autodel kütusekulu kunagi mõõta üritanud aga üldiselt lõpptulemuseks tuleb nentida fakti, et kõik mis paaki paned, kõik võtab ära, üle ei kipu midagi jääma.
Enda 560 SEC - eelmine suvi oli ideaalne, kui kliima sees pidevalt ja tipptunnil ummikus siis oli nõks üle 80 kraadi, üle 90 kindlasti ei läinud.... See aasta aga esimeses ummikus kippus 100 ligi kui kliima järgi, ehmatasin kohe ära. Kui mootor seisma jätte, siis töösoojal mootoril ei tohiks jõuda viskosiduril käega hoogu andes ringi peale teha, max pool ringi. Mul tegi ringi ära, seega silikoon väljas. Vahetasin viskosiduri ära ja muretu temperatuur jälle.
Paras lollus on viskosidur muidugi võrreldes el. vurridega aga mis teha....
Teine asi on muidugi radikas, mis peab korralik olema. Selle auto normaalne töötemperatuur peaks jääma ikkagi alla 90 kraadi, ka tippummikus kliimaga suvisel ajal.
Kui erinevatest mootoritest (KE-jet) rääkida, siis minu arvamus - 4,2 on mõttetu, edasi ei käi üldse aga kõige ökonoomsem neist, kui mõistusega sõita, siis eriti. Idiootsus kuubis on mootori väljalase - juhime 4 silindri heitgaasid teise poole 4 silindrisse Kui väljalase ringi teha, siis võiks ilmselt asja saada.
5,0 - lausa uskumatu vahe 4,2 aga kulu suurem ka kohe, 5,0 eelis on muidugi megamadal pööre
5,6 - hoopis teine asi, jällegi uskumatu vahe võrreldes 5,0. Aga eks see on ka ju lagi omal ajal olnud. Kütusekulu ei ole mõtet enam jälgida...5,0 ja 4,2 võrreldes pööre ainult harjumatult kõrgel. Ilma katita 5,6 muidugi 220kw ja sellel kõige mõistlikum väljalase ka 2+2+2+2.
Ma olen ka erinevatel autodel kütusekulu kunagi mõõta üritanud aga üldiselt lõpptulemuseks tuleb nentida fakti, et kõik mis paaki paned, kõik võtab ära, üle ei kipu midagi jääma.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”