02-06-2008, 11:06 AM
Prantsuse õli kasutamise kohta puudub info. Enamasti pannakse alternatiivina sisse ATF - mõlemad on hüdrovedelikud...
Mis puudutab nivooregulaatori toimimatust, siis anna aega. Käsitsi liigutades on päris palju keerata vaja enne, kui pära tõstma hakkab. Näiteks meite masinatel on pumbad kulunud - tühikäigul tuksudes tõstab ikka minuteid. Kõige paremini mõjus süsteemile koormatuna sõitmine - hakkas korralikult tööle:evil:
Regulaatorit on võimalik remontida, kuid ega seal midagi teha pole - on teine nii lihtsa ehitusega. Ei julge pead anda, kas kolmel ja neljal on sama regulaator, kuid kolme lahkamisest on Heinar kirjutanud DYI alla.
Regulaator ja nivoopaunuad on omavahel seotud - kustkaudu siis õli pauna ja sealt edasi amorti pääseb.illy:
Mis puudutab nivooregulaatori toimimatust, siis anna aega. Käsitsi liigutades on päris palju keerata vaja enne, kui pära tõstma hakkab. Näiteks meite masinatel on pumbad kulunud - tühikäigul tuksudes tõstab ikka minuteid. Kõige paremini mõjus süsteemile koormatuna sõitmine - hakkas korralikult tööle:evil:
Regulaatorit on võimalik remontida, kuid ega seal midagi teha pole - on teine nii lihtsa ehitusega. Ei julge pead anda, kas kolmel ja neljal on sama regulaator, kuid kolme lahkamisest on Heinar kirjutanud DYI alla.
Regulaator ja nivoopaunuad on omavahel seotud - kustkaudu siis õli pauna ja sealt edasi amorti pääseb.illy: