10-05-2008, 05:05 PM
jan110 Kirjutas:Soojana on endiselt tühikäik imelik. Nt peale käigu väljavõtmist või rooli väljakeeramist langetab auto pöördeid?rattad välja keerates on mootoril(roolivõimul) suurem koormus ja põõrded langevad. kui käik on sees ja sidur all, siis käigukasti hammakad ringi ei käi ja mootoril on kergem vedada.
On see mingi pihustite jama?
ma nõkerdasin oma ke-jetronikuga nii kaua, kuni sain aru, et selle pritsungi korda tegemine maksab pea poole mu auto hinnast:pissed2:. see pritsung lihtsalt kulub ära(pritsepea, õhukulu mõõtja jne...)need on jube kallid ja romulast saab aninult sama vigaseid varuosi või hullemaid.
mul oli w201 peal 1.8 bena, vahetasin mootori 2.0 diisliks(53kw), mis seda keret pea sama moodi liigutab. kust tuleb 1.8 mootori müstilised 80 kw ma ei tea?? audi 80 1.8 bena mootorit toodeti nii ke-jetronicuga kui ka karpaga, mis mõlemad olid minu teada 66kw ja jõudu rohkem kui mb 1.8(80kw)-see võrdlus põhineb minu autol, võibolla teistel vastupidised kogemused.
mina sinu asemel vahetaks mootori ära, kui kere on korralik, kusjuures käigukasti otsa sobivad kõik r4 mootorid ka 2.0 diisel-kogu ülekanne jääb samaks