01-03-2006, 10:47 PM
ühesõnaga, avastasin kapoti alt et "kickdowni" tross ( see munakas seal küljes) on lahti. Lükkasin selle kinni tagasi ja vajutasin siis gaasi, et vaadata kas töötab nüüd. Töötas küll, aga mingil kombel jäi kickdown peale nüüd. Käike vahetab alles 5500 pöörde juures. Tross nagu ise kuskil kinni pole, liigub, aga mis võis juhtuda. kust ta kinni võis jääda? Arvatavasti oligi mingi jama selle kickdowniga, kuna auto alles ostetud ja see tross oli lahti ühendatud. Vaatasin täna põhja alla, aga ei pääse kuskilt ligi kah. Kas salongist seest ei pääse käigukastile ligi? kas sealt keskelt kangi juurest saaks kuidagi lahti või ei? autoks siis MB E230 autom. kast. 96a 2.3L 110kW Ja palju see viga maksma võiks minna? kas ainult kast seest vaja puhastada? ja palju see maksaks?
Ja algusest peale on käigukastis mingi imelik asi, et teiselt kolmandale käiku vahetades laseb pöörded 3000 ja alles siis vahetab käigu. kui gaasi natuke maha lasta nii 2500 juures siis vahetab mõnikord kohe.
Ja algusest peale on käigukastis mingi imelik asi, et teiselt kolmandale käiku vahetades laseb pöörded 3000 ja alles siis vahetab käigu. kui gaasi natuke maha lasta nii 2500 juures siis vahetab mõnikord kohe.