14-04-2008, 07:25 PM
Tere!
Vanaisale C32? Krt ma olen ka oma lapsele kunagi selline vanaisa, raudselt )
ok, paneme siis kirja.
1. Suures osas varuosad kattuvad tavalise 203-ga. Stanged, amordid, pidurid, väljalase ... on tõesti kallite hindadega. Tähelepanu tasuks pöörata kompressori ja selle lisaagregaatide seisukorrale, need pole odavad. Ka hoolduskulud on mõnevõrra suuremad nt. 12 plaatina küünalt jm, 8,5 l täissünt õli karterisse jpm.
2. Veermiku liitmed laias laastus samad. NB! Vedrustus on madal ning seega võrreldes tavalise 203-ga JÄIK. Maale kruusateele osta teine auto, tõsiselt.
3-4. B-kat osasid on saadaval kuid mitte kõiki. Piduriklotsid ning sarniirid on vähemalt olemas. Kindlasti tasub hindasid võrrelda, mõne puhul pole vahe nii suur, et b-kategooriat eelistada.
5. Arvesta sellega, et tegemist on sportliku autoga ning kindlasti peresõidukiks mitte kõige optimaalsema valikuga. Pidada on teda kallis, nagu enamus uuemaid mersusid. Kasko maksab hingehinda, ilma ei soovita sõita. Kütet läheb korralikult, nimetatud kuulutuses mainitud 13,8 linnas ei pea paika. 15-16 võid rahulikult arvestada. Maantee ca 9.
Kuid sõidufiiling on super, hea vääne ja piisavalt kilovatte teeb selle masina vägagi nauditavaks.
Mu auto on ka muuseas sama hinnaga müügis, kui huvi pakub, tule vaatame üle. Usu, masin on saanud korralikku hoolet, rohkem, kui seda rangelt vaja oleks. Ja ta ei ole sajatuhandese läbisõiduga.
Vanaisale C32? Krt ma olen ka oma lapsele kunagi selline vanaisa, raudselt )
ok, paneme siis kirja.
1. Suures osas varuosad kattuvad tavalise 203-ga. Stanged, amordid, pidurid, väljalase ... on tõesti kallite hindadega. Tähelepanu tasuks pöörata kompressori ja selle lisaagregaatide seisukorrale, need pole odavad. Ka hoolduskulud on mõnevõrra suuremad nt. 12 plaatina küünalt jm, 8,5 l täissünt õli karterisse jpm.
2. Veermiku liitmed laias laastus samad. NB! Vedrustus on madal ning seega võrreldes tavalise 203-ga JÄIK. Maale kruusateele osta teine auto, tõsiselt.
3-4. B-kat osasid on saadaval kuid mitte kõiki. Piduriklotsid ning sarniirid on vähemalt olemas. Kindlasti tasub hindasid võrrelda, mõne puhul pole vahe nii suur, et b-kategooriat eelistada.
5. Arvesta sellega, et tegemist on sportliku autoga ning kindlasti peresõidukiks mitte kõige optimaalsema valikuga. Pidada on teda kallis, nagu enamus uuemaid mersusid. Kasko maksab hingehinda, ilma ei soovita sõita. Kütet läheb korralikult, nimetatud kuulutuses mainitud 13,8 linnas ei pea paika. 15-16 võid rahulikult arvestada. Maantee ca 9.
Kuid sõidufiiling on super, hea vääne ja piisavalt kilovatte teeb selle masina vägagi nauditavaks.
Mu auto on ka muuseas sama hinnaga müügis, kui huvi pakub, tule vaatame üle. Usu, masin on saanud korralikku hoolet, rohkem, kui seda rangelt vaja oleks. Ja ta ei ole sajatuhandese läbisõiduga.
perpetum mobile