09-04-2008, 02:12 PM
Nii.
Peagi on siis nüüd hooaeg avatud - kindlustusmaakler saatis just uueks hooajaks liikluskindluse poliisi.
Nädalavahetusel saab siis talveks uinunud kaunitarilt katte maha tõmmata, hääled sisse ajada, hinnata seismisest tekkinud kahjusid (ning liituda selle debiilikarjaga, kes päevalehtedest loetu järgi maanteel 150...210 vahemikus regulaarseid kiiruskatseid korraldavad :bash
Tuleb kahetsusega tunnistada, et kiires elutempos jäi talvest (ja kriitilistel hetkedel rahast) väheks, et loodetud töödega ühele poole saada. Eriti kahju on sellest, et ei jõudnud korda teha istmeid (tellida uued padjad). Suutsin üksnes vedrude ja polstri vahe käepäraste vahenditega täis toppida (andestage pornograafia) - nüüd pole vedrud enam tagumikus, vedrud ei näri ennast läbi istmekatte välja + istmeid on võimalik reguleerida (siinid said istmete väljavõtmisel ära puhastatud). Paikamata on ka mõned eriti väsinud aknatihendid.
Suurematest asjadest on ootamas üks Beckeri kassettikas aastast 1978, millele Kadaka pst Leo lähiajal elu sisse puhub ja võimendaja külge kombineerib. Siis peab oma vanad kassettid üles otsima. Lisaks tuleb välja selgitada, millest on põhjustatud sügisel viimasel sõidul tekkinud kiuks kuskil taga, esisillas (või poolraamis?) vaja mingeid pukse vahetada, peaks tegema korrosioonitõrje alt ja korraliku vahatamise ülevalt.
Elaks veel selle töönädala ka üle - ehkki ütlevad, et nädala selgroog nüüd murtud.
Kaupo,
peagi jälle V8
(või siis hoopis ilmast sõltuvalt V5(niiske)-7(kuiv), nagu enamus eelmisest hooajast :tongue
Peagi on siis nüüd hooaeg avatud - kindlustusmaakler saatis just uueks hooajaks liikluskindluse poliisi.
Nädalavahetusel saab siis talveks uinunud kaunitarilt katte maha tõmmata, hääled sisse ajada, hinnata seismisest tekkinud kahjusid (ning liituda selle debiilikarjaga, kes päevalehtedest loetu järgi maanteel 150...210 vahemikus regulaarseid kiiruskatseid korraldavad :bash
Tuleb kahetsusega tunnistada, et kiires elutempos jäi talvest (ja kriitilistel hetkedel rahast) väheks, et loodetud töödega ühele poole saada. Eriti kahju on sellest, et ei jõudnud korda teha istmeid (tellida uued padjad). Suutsin üksnes vedrude ja polstri vahe käepäraste vahenditega täis toppida (andestage pornograafia) - nüüd pole vedrud enam tagumikus, vedrud ei näri ennast läbi istmekatte välja + istmeid on võimalik reguleerida (siinid said istmete väljavõtmisel ära puhastatud). Paikamata on ka mõned eriti väsinud aknatihendid.
Suurematest asjadest on ootamas üks Beckeri kassettikas aastast 1978, millele Kadaka pst Leo lähiajal elu sisse puhub ja võimendaja külge kombineerib. Siis peab oma vanad kassettid üles otsima. Lisaks tuleb välja selgitada, millest on põhjustatud sügisel viimasel sõidul tekkinud kiuks kuskil taga, esisillas (või poolraamis?) vaja mingeid pukse vahetada, peaks tegema korrosioonitõrje alt ja korraliku vahatamise ülevalt.
Elaks veel selle töönädala ka üle - ehkki ütlevad, et nädala selgroog nüüd murtud.
Kaupo,
peagi jälle V8
(või siis hoopis ilmast sõltuvalt V5(niiske)-7(kuiv), nagu enamus eelmisest hooajast :tongue