01-04-2008, 09:23 PM
Need esimesed 639 vitod olid suht kehvakesed,lagunesid ikka retsiltad:Tehas käskis enamusel kardaanid ja reduktori jne vahetada.Kellel garantii ajal probleeme oli,sai need tasuta vahetatud.Kes aga sõitis garantii ära ilma remontimata,võib nüüd paraja portsu otsa sattuda.Mis siis probleemiks on/oli-kardaanid ja nende vahelaagrid,tagumised rattalaagrid ja esimesed stabika kondid,puksid.Rohkem midagi massilist ei meenugi,eks erandeid leidub,põhiliselt see siiski peamiselt omanikus kinni.Need nö ise remontijad võiksid mossesi edasi ehitada,kui raha pole,siis ära osta selle viimase raha eest mersut.Pidevalt on probleeme klientidega kes on ostnud kasutatud auto,loomulikult remondivad kuskil külamehe keldris oma autosid,siis viimses hädas tulevad silberisse kutrma kui sitt ikka Mercedes-Benz on.Juhuseid on väga palju kui inimese rumaluse tõttu on vaja autole väga kalleid osi tellida(mootori juhtplokk näiteks),kes süüdi suures arves,loomulikult silber
Kodanik Sulole soovitaksin natuke kallimat ostueelset kontrolli ja auto ajaloo põhjalikku uurimist.Kui auto otetud ja mingeid probleeme,helista...
Kodanik Sulole soovitaksin natuke kallimat ostueelset kontrolli ja auto ajaloo põhjalikku uurimist.Kui auto otetud ja mingeid probleeme,helista...