16-03-2008, 09:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-03-2008, 09:45 PM ja muutjaks oli tank.)
Läksin vähe kettasse jah....sry.
Vbl ma olen traditsioonides liiga kinni.
Lihtsalt näiteks,kodanik saab 220cdi 2002 kurbikuga linnas 6,5-7l/100km peale ja mnteel 5-5,5l 100km peale.Autu veel atm kastiga ja suht nobedalt liigub.Juba see on tõsine öko.
Kütusehinnad meil kasvavad järjest.Vabanduseks on see,et kütusevarud vähenevad.Hinnatõus ei peata varude vähenemist.Väga huvitab,mitu % sellest liitrihinnast läheb reaalsetele uuringutele säästlikuma kütuse tarvis ja mitu % teede remondiks.
Hybriid pole mingi ökoauto-vaid tavaline katsejänes.
Vaja ökotada,siis esialgu on mõistlik sõita biodiisliga või alkoholiga(etanoolE85).
Elektriautot on katsetatud juba palju aastaid tagasi.Hetkel veel midagi asist valmis saadud pole.Nii,et see lapsekinga jutt on ka jama.
Tänapäeval ökoauto(prius) veel reaalselt ökom emakasele maale ei ole, kui mis iganes teine liinilt tulev auto.Niikaua kui ta seda pole,pole põhjust naabri ees uhkeldada,et ma olen roheliselt mõtlev inimene.Et sõidan hybriidiga.
Vbl ma olen traditsioonides liiga kinni.
Lihtsalt näiteks,kodanik saab 220cdi 2002 kurbikuga linnas 6,5-7l/100km peale ja mnteel 5-5,5l 100km peale.Autu veel atm kastiga ja suht nobedalt liigub.Juba see on tõsine öko.
Kütusehinnad meil kasvavad järjest.Vabanduseks on see,et kütusevarud vähenevad.Hinnatõus ei peata varude vähenemist.Väga huvitab,mitu % sellest liitrihinnast läheb reaalsetele uuringutele säästlikuma kütuse tarvis ja mitu % teede remondiks.
Hybriid pole mingi ökoauto-vaid tavaline katsejänes.
Vaja ökotada,siis esialgu on mõistlik sõita biodiisliga või alkoholiga(etanoolE85).
Elektriautot on katsetatud juba palju aastaid tagasi.Hetkel veel midagi asist valmis saadud pole.Nii,et see lapsekinga jutt on ka jama.
Tänapäeval ökoauto(prius) veel reaalselt ökom emakasele maale ei ole, kui mis iganes teine liinilt tulev auto.Niikaua kui ta seda pole,pole põhjust naabri ees uhkeldada,et ma olen roheliselt mõtlev inimene.Et sõidan hybriidiga.
W123 230E igapäevatöös.
Sigmar Avald
56 913 150
Sigmar Avald
56 913 150