Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Remondiabi mõtteid E 55 AMG
#1
Tere!

Autosid ise ei remondi, kuid enamasti suudan vea põhjuse loogika abil ise leida, sellel korral jäin hätta ja otsin kaasa mõtlejaid.

M113K mootoriga universaal vana Mercedes-Benz:

Käisin eelmise hooaja alguses autoga hoolduses, vahetati kõik filtrid, õlid jms. 
Kohe peale hooldust täisgaasiga kiirendades suitsupilv taga. Läksin tagasi ja avastati, et käigukast õli üle ajanud "liigse õli avast" ja võeti õli tunduvalt vähemaks. Alguses lahenes see probleem ära, kuid pikematel sõitudel läheb asi jälle koledaks. 
Nädalavahetusel käisin Tallinnast Pärnus ja ca 20 km ennem Pärnusse jõudmist oli põhjagaasiga möödasõitudel jälle suitsupilv taga. Tagasiteel ajasin ühte juhuslikku R 63 AMG taga ja sellel korral oli tsenaarium juba Bondi filmi meenutamas, sest kui Tallinnasse liikudes vahetult peale neljarealisele jõudmist oli suitsu pilv juba selline, millest läbinähtavus oli juba alla 50m, ühtlasi siis tekkisid tagaklaasile ka tõenäoliselt õli täpid.

Anomaaliad tekivad ainult kuumaks aetud autoga, kui järsult kiirendada ja pidurdada.

Täna läks auto Horti, seal kontrolliti seda probleemi, kuid viga ei leitud, sest kasti õli tase on normis ja öeldi, et õli tuleb väljalaskest. Samas aasta tagasi hoolduses käies oli näha, et oli kastist seda õli tulnud.

Kellegil mingeid toredaid mõtteid?
Vasta
#2
Kas õlitäpid on üle kogu tagumendi ühtlaselt jaotunud või on kondunud summutite lähedusse?

Palju mootoriõli kulub?
Vasta
#3
(30-07-2025, 03:22 PM)v6sa Kirjutas: Kas õlitäpid on üle kogu tagumendi ühtlaselt jaotunud või on kondunud summutite lähedusse?

Palju mootoriõli kulub?

Kõik on ühtlaselt tagumisel osal ja mootoriõli kulu(ainult elektrooniliselt kontrollinud) märgata ei ole.
Vasta
#4
Kontrolli manuaalselt mootori õli taset. Ega jahutusvedelikku ei kulu?
Pidurdades tuleb ka vine taha?

Kas selle kastil on juba õlitaseme toru? Siis jäeti ehk selle kork panemata?
Vasta
#5
Peale kiireid otsi maanteel mine kuiva auto/ilmaga tõstuki peale ja vaata kriitiliselt põhjaalune üle.
Ja PS - selle ajastu Mercedesel on põhja all nn kangast müraisolatsioon, kui sinna koguneb õli (mida see imeb endasse hästi) ja saab summutist liialt (raskema jala korral) kuuma, võivad tagajärjed väga koledad olla.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  1995 S124 E32T 162kW - mitte AMG? nostromo 4 434 29-12-2024, 12:16 AM
Viimane postitus: nostromo
  Jaapani oksjonilt auto ostmine (C215 CL55 AMG Kompressor 368kW facelift 2003-2006) nostromo 10 9,213 08-11-2016, 10:24 AM
Viimane postitus: Ogadik
  CLA 45 AMG arolt007 5 4,114 13-07-2016, 01:40 PM
Viimane postitus: Heinar
  Amg veljed originaal või replika? jossike 10 8,933 29-03-2013, 01:00 AM
Viimane postitus: jossike
  Registreerimisnumbri (55 AMG) ost/müük Eesti Vabariigis? nostromo 19 22,543 06-01-2013, 08:33 PM
Viimane postitus: väikemees
  MB SLS AMG Tallinnas liikvel... marek 6 6,727 18-08-2010, 01:00 AM
Viimane postitus: Laur
  AMG Unwraps New 563-hp 5.5-liter V8 Biturbo R129 2 3,164 11-03-2010, 06:46 PM
Viimane postitus: R129
  Mercedes-Benz SLS AMG petronas 1 2,744 22-09-2009, 12:18 PM
Viimane postitus: põhh
  Mõtteid kütusest täna ja tulevikus Kuldar 136 81,671 22-07-2009, 08:38 PM
Viimane postitus: puruvana
  Amg (kit) Sheik 2 4,291 20-05-2009, 09:04 PM
Viimane postitus: MB W123



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne