30-07-2025, 02:51 PM
Tere!
Autosid ise ei remondi, kuid enamasti suudan vea põhjuse loogika abil ise leida, sellel korral jäin hätta ja otsin kaasa mõtlejaid.
M113K mootoriga universaal vana Mercedes-Benz:
Käisin eelmise hooaja alguses autoga hoolduses, vahetati kõik filtrid, õlid jms.
Kohe peale hooldust täisgaasiga kiirendades suitsupilv taga. Läksin tagasi ja avastati, et käigukast õli üle ajanud "liigse õli avast" ja võeti õli tunduvalt vähemaks. Alguses lahenes see probleem ära, kuid pikematel sõitudel läheb asi jälle koledaks.
Nädalavahetusel käisin Tallinnast Pärnus ja ca 20 km ennem Pärnusse jõudmist oli põhjagaasiga möödasõitudel jälle suitsupilv taga. Tagasiteel ajasin ühte juhuslikku R 63 AMG taga ja sellel korral oli tsenaarium juba Bondi filmi meenutamas, sest kui Tallinnasse liikudes vahetult peale neljarealisele jõudmist oli suitsu pilv juba selline, millest läbinähtavus oli juba alla 50m, ühtlasi siis tekkisid tagaklaasile ka tõenäoliselt õli täpid.
Anomaaliad tekivad ainult kuumaks aetud autoga, kui järsult kiirendada ja pidurdada.
Täna läks auto Horti, seal kontrolliti seda probleemi, kuid viga ei leitud, sest kasti õli tase on normis ja öeldi, et õli tuleb väljalaskest. Samas aasta tagasi hoolduses käies oli näha, et oli kastist seda õli tulnud.
Kellegil mingeid toredaid mõtteid?
Autosid ise ei remondi, kuid enamasti suudan vea põhjuse loogika abil ise leida, sellel korral jäin hätta ja otsin kaasa mõtlejaid.
M113K mootoriga universaal vana Mercedes-Benz:
Käisin eelmise hooaja alguses autoga hoolduses, vahetati kõik filtrid, õlid jms.
Kohe peale hooldust täisgaasiga kiirendades suitsupilv taga. Läksin tagasi ja avastati, et käigukast õli üle ajanud "liigse õli avast" ja võeti õli tunduvalt vähemaks. Alguses lahenes see probleem ära, kuid pikematel sõitudel läheb asi jälle koledaks.
Nädalavahetusel käisin Tallinnast Pärnus ja ca 20 km ennem Pärnusse jõudmist oli põhjagaasiga möödasõitudel jälle suitsupilv taga. Tagasiteel ajasin ühte juhuslikku R 63 AMG taga ja sellel korral oli tsenaarium juba Bondi filmi meenutamas, sest kui Tallinnasse liikudes vahetult peale neljarealisele jõudmist oli suitsu pilv juba selline, millest läbinähtavus oli juba alla 50m, ühtlasi siis tekkisid tagaklaasile ka tõenäoliselt õli täpid.
Anomaaliad tekivad ainult kuumaks aetud autoga, kui järsult kiirendada ja pidurdada.
Täna läks auto Horti, seal kontrolliti seda probleemi, kuid viga ei leitud, sest kasti õli tase on normis ja öeldi, et õli tuleb väljalaskest. Samas aasta tagasi hoolduses käies oli näha, et oli kastist seda õli tulnud.
Kellegil mingeid toredaid mõtteid?