16-03-2008, 01:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-03-2008, 01:46 PM ja muutjaks oli Priit.)
tank Kirjutas:h2x0r Kirjutas:Kulutused elektriautole on igaljuhul väiksemad, nii kytuse, kui ka hoolduse kulud.
Mis allikast sa seda infot ahmid,või sõidad ise el.autoga?
Elekter ei tule ju tasuta seinast.mash:
VAATA ASJA NATUKE LAIEMALT
Et üleüldse toota selline hübriidrõvedik(prius),läheb vaja ka energiat.Saastatakse loodust jne...Sellest ei räägi keegi.
Tra isegi S-klassi Mercedes-Benz tootmine oli 2007 a.loodussõbralikum kui elektripeletise valmis ehitamine.
Hetkel on biodiisliga ja etanooliga ka suht odav liikuda.Ja palju võtab see elektritoyota(lexus) linnas bensiini?
Mingi 200cdi Mersuga on linnas vist isegi samaöko liikuda.
Pole see el.auto nii öko midagi.
Kuhu sa kasutatud akud paned?
Loodussõbralikkus in my ass.
To nustu-mis asi seda tankla kompressorit käima ajab?Tasuta elekter?
Krt,tehke endale selgeks mis asi on elekter,kuidas seda saadakse,palju selle tootmise käigus loodust reostatakse.
Juhe seinas auto ei ole nii mõistlik midagi.
See, kui palju auto valmistamine loodust reostab, on tugevas seoses toodetavate autode hulgaga. Iga uus tehnoloogia on reeglina alguses kallis ja ebaotstarbekas. Mõtle kasvõi esimeste telekate või arvutite peale. 80-ndate alguses uskusid visionäärid siiralt, et kodusele arvutile on paarsada kB mälu nii palju, et keegi seda ära ei kasuta hocked:
Mis puudutab akusid, siis enne oli kirjas, et peavad vastu ca 250000 km ja ka täna ostetakse vanad akud kokku - järelikult lähevad ringlusse. Biokütuste osas räägitakse samas juba, et biokütuste jaoks põldude kasutamine on täiesti kuritegelik pikas perspektiivis.