15-03-2008, 09:25 PM
tere,
kehvad ilmad pole lasknud seni auto kallal suurt toimetada, täna sai demonteeritud roostevabast inetud jaapani numbrialused, millele omakorda müügiplatsil vanad plastalused olid juhtmeklambritega kinnitatud.
nüüd on küljes silberist hangit kenad ja uued MB alused. küll siis esialgu silberi mitte klubikirjaga...
samuti kogesin siis täna esmakordselt kõrvalistmel maksimumkiirendust :biggrin:
tartust küllasaabund vend tahtis võimsa masinaga sirgel lõigul hädasti kõvatada
illy:
suviti korduvalt pinnatud asfalt oli sel hetkel kergelt niiske, kuid kickdowni abil esimese käiguga kiirendades pikka rataste puksimist polnudki, korra võttis masinal taguotsa kergelt sudima.
viimase aasta olen igapäevaselt sõitnud 74kW turbodiisel manuaal A4-ga, mil juba 2000 pöörde juures ca 250Nm.
kui kunagi 4a tagasi tartus esmakordselt SEC-i sai proovitud (500 oli vist, heleda nahksisuga, võrdlemisi romu. krt täpselt ei mäleta, aga oli vist selline "Standard" ja "Economy" lülitusvariantidega käigukast) siis avaldas just ka vaiksel kohaltvõtul moment suuremat muljet, praegu diisliga harjununa MB kohalt minnes väga terav ei tundugi, kui aga 70-80 pealt kickdowniga neljandalt teisele vahetab ja seieri punase ligi ajab, on muidugi teine lugu..
ehk kunagi suvel õnnestub mõne ürituse raames ka teisi 560 mootoriga SEC/SEL-e proovida.
kehvad ilmad pole lasknud seni auto kallal suurt toimetada, täna sai demonteeritud roostevabast inetud jaapani numbrialused, millele omakorda müügiplatsil vanad plastalused olid juhtmeklambritega kinnitatud.
nüüd on küljes silberist hangit kenad ja uued MB alused. küll siis esialgu silberi mitte klubikirjaga...
samuti kogesin siis täna esmakordselt kõrvalistmel maksimumkiirendust :biggrin:
tartust küllasaabund vend tahtis võimsa masinaga sirgel lõigul hädasti kõvatada
![Confused Confused](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/confused.png)
suviti korduvalt pinnatud asfalt oli sel hetkel kergelt niiske, kuid kickdowni abil esimese käiguga kiirendades pikka rataste puksimist polnudki, korra võttis masinal taguotsa kergelt sudima.
viimase aasta olen igapäevaselt sõitnud 74kW turbodiisel manuaal A4-ga, mil juba 2000 pöörde juures ca 250Nm.
kui kunagi 4a tagasi tartus esmakordselt SEC-i sai proovitud (500 oli vist, heleda nahksisuga, võrdlemisi romu. krt täpselt ei mäleta, aga oli vist selline "Standard" ja "Economy" lülitusvariantidega käigukast) siis avaldas just ka vaiksel kohaltvõtul moment suuremat muljet, praegu diisliga harjununa MB kohalt minnes väga terav ei tundugi, kui aga 70-80 pealt kickdowniga neljandalt teisele vahetab ja seieri punase ligi ajab, on muidugi teine lugu..
![Smile Smile](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/smile.png)
ehk kunagi suvel õnnestub mõne ürituse raames ka teisi 560 mootoriga SEC/SEL-e proovida.
amatöörautojuht