14-03-2008, 08:59 PM
nujah, su jutul võib põhi all küll olla, ma ei ole siiski nii palju uurinud ja võrrelnud elektri ja pneumoautot ega nende kilomeetri läbimise võrdlusi, samas on kulutused pneumaatikaga töötaval autol väiksemad, kui arvestada juba ainuüksi auto ostmist., samas saadavuse koha päält on elektriauto levinum.
teine variant on ju kindlasti ka selles, et võtame näiteks selle, et suruõhku sa saad tasuta peaaegu igast tanklast ja lugesin uuesti teksti, paagi täidad kolme minutiga. ehk siis enda kulutusi selle tankimisel ei ole. kolm minutit tanklas suruõhku lasta. (kui juhe seinas siis 4 tundi) mine aga ja küsi elektriautole tanklast et kle ma torkan paariks tunniks juhtme seina, siis tõenäoline on et sind saadetakse ... jumal teab kuhu
muidugu kui neid pneumokaid hakkaks liiga palju liikuma, siis pandaks õhule ilmselt ka liitrihind.
tõepoolest kui aga ise peaksid ostma kompressori või 4 tundi juhet seinas hoidma, siis ei oska sellekoha pealt sõna võtta, kuna ei tea kui suur on voolutarbimine akude laadimisel. Mina ökologistina pidasin tegelikult kogu aeg silmas seda kui sõita tanklasse õhu järele. ja kuna töötan autoremondiettevõttes siis ei keelaks keegi mul sealgi paaki täis lasta kui vaja.
niiet kõige muu koha päält võib sul õigu küll olla, aga kui pidada silmas seda et õhk siiski on enamikes kohtades tasuta, mida aga ei saa elektri kohta öelda siis pneumo on ökom. ja üldjuhul on ikka nii, et lähed sinna kus odavam on või kuskohast tasuta saad.
niiet kas maksad ise elektri eest või lased teistel enamuse ajast maksta - vahe on märgatav)
lihtsalt mu jutu point oli selles, et kes rääkis diislist, kes bensiinist ja kes elektrist, pneumaatika unustati lihtsalt ära, või ei oldud sellest lihtsalt kuuldud.
teine variant on ju kindlasti ka selles, et võtame näiteks selle, et suruõhku sa saad tasuta peaaegu igast tanklast ja lugesin uuesti teksti, paagi täidad kolme minutiga. ehk siis enda kulutusi selle tankimisel ei ole. kolm minutit tanklas suruõhku lasta. (kui juhe seinas siis 4 tundi) mine aga ja küsi elektriautole tanklast et kle ma torkan paariks tunniks juhtme seina, siis tõenäoline on et sind saadetakse ... jumal teab kuhu
muidugu kui neid pneumokaid hakkaks liiga palju liikuma, siis pandaks õhule ilmselt ka liitrihind.
tõepoolest kui aga ise peaksid ostma kompressori või 4 tundi juhet seinas hoidma, siis ei oska sellekoha pealt sõna võtta, kuna ei tea kui suur on voolutarbimine akude laadimisel. Mina ökologistina pidasin tegelikult kogu aeg silmas seda kui sõita tanklasse õhu järele. ja kuna töötan autoremondiettevõttes siis ei keelaks keegi mul sealgi paaki täis lasta kui vaja.
niiet kõige muu koha päält võib sul õigu küll olla, aga kui pidada silmas seda et õhk siiski on enamikes kohtades tasuta, mida aga ei saa elektri kohta öelda siis pneumo on ökom. ja üldjuhul on ikka nii, et lähed sinna kus odavam on või kuskohast tasuta saad.
niiet kas maksad ise elektri eest või lased teistel enamuse ajast maksta - vahe on märgatav)
lihtsalt mu jutu point oli selles, et kes rääkis diislist, kes bensiinist ja kes elektrist, pneumaatika unustati lihtsalt ära, või ei oldud sellest lihtsalt kuuldud.