13-03-2008, 04:15 PM
Vot siin sõltub TÄPSELT kõik auto mootorist. Ehk millises piirkonnad on tal Pöördemomendi ja küttekulu suhe kõige parem - kasutegur. Kui sa kiirendad selles piirkonnas kus mootoril on kõige suurem kasutegur siis ongi kütte kokkuhoid parim. Luumulikult lisab keerukust asjaolu, et kasutegur erinevatel pööretel muutub niiöelda koormuse suurendamisest.
Aga tavaliselt on mootorid ikka nii ehitatud et normaalse kiirenduse juures on asjal kõige suurem effektiivsus. Gaas oõhjas rüüpab kindlasti rohkem ja ei loe siin ka eriti ajafaktor. Ja kõrged pöörded ka väga ei meeldi ekonoomsusele samuti ka madalad. Ehk kuldne kesktee. Mõõdukate pööretega (vahetades käike) ja mõõduka koormusega peaks kõige optimaalsema tulemuse saavutama.
Aga tavaliselt on mootorid ikka nii ehitatud et normaalse kiirenduse juures on asjal kõige suurem effektiivsus. Gaas oõhjas rüüpab kindlasti rohkem ja ei loe siin ka eriti ajafaktor. Ja kõrged pöörded ka väga ei meeldi ekonoomsusele samuti ka madalad. Ehk kuldne kesktee. Mõõdukate pööretega (vahetades käike) ja mõõduka koormusega peaks kõige optimaalsema tulemuse saavutama.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
www.hobenool.eu
5227858