09-03-2008, 09:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-03-2008, 09:53 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Natuke uuemat juttu kah.
Täna sai siis taas SELlitud.
Nimelt jõudis nädalavahetuseks kohale kliima monoklapp. Seda sai siis täna paigaldatud.
Alguses arvasin, et vahetan ikka kogu täiega. Aga peale mõningast urgitsemist loobusin: mina ei suutnud oma käbaraid mitte mingi valemiga alumiste voolikute klambriteni toppida. Sõrmeotstega kompimisest on vähevõitu kasu, pärast peab neid voolikuid-klambreid ju otsa venitama.
Peale pooletunnist punnitamist sügasin veidi pead ja otsustasin vahetada vaid tõrkuva osa ehk monoklapi südamiku. Mõeldud-tehtud. Veerand tunniga oli asi küpse ja uus südamik vanas kestas.
Mõningase kätevärinaga sai mootorisse elu sisse puhutud ja kiiresti ninapidi kapoti alla tagasi poetud - kas peab?
Pidas küll:cool_rsvd: Ja klõpsis kah ilusti...
Proovisõit - toimib!
Pikem proovisõit - ikka toimib!
Ehk ikkagi tundub, et meie kütmiseprobleemi põhjuseks oli just katkine membraan. Hea, et asi nii läits. Kurb on muidugi see, et Bakt seda vidinat ei müü üldse ja ainsana pakkus seda Silber. Tänud siinkohal Aarele Keila Silberist, kes mu hala ära kuulas ja selle vidina mulle ära tellis.
Seega võin lugeda kulutatud 3200.- eeku õigesse kohta läinuks. Proovisõidul käitus kliimaautomaat täitsa oma nime kohaselt - temperatuuri muutumist ei pannud tähelegi.
Soojendusesüsteemi edukast remondist tiivustatuna võtsin kohe käsile ka parema elektriakna. Lammutamine oli lihtne ja kiire, mulle ka valutu. Eelmine kord oskasin kuidagi oma pöialt väänata, seekord sain ilma hakkama. Pilt, mis avanes, oli nukker. Aknamootor oli miskises naljakas plastkestas, mis oli lõhki und märg... Igatahes polnud lõhnagi kruvidega koostatud Boschi konstruktsioonist, vaid mootor oli miskine naljakas needitud käkk... Igatahes osutus see needitud käkk täitsa surnuks: mähise takistus oli küll ~3 ohmut, kuid mootor liikuda ei jõudnud.
Lootsin salamisi, et saan kasutada juhiukse mootorit. Mootorit oleks ilmselt isegi saanud, kui tiguajam oleks olnud algupärane. Aga ei, seal oli miskine käkk, millele Boschi mootor külge ei istu mitte kuidagi.ad:
Ja tigureduktori kinnitus on vasakul ja paremal poolel erinev.:mad:
Seetõttu palun mulle teada anda, kui kellegi vedeleb parema poole aknatõstuki mootorit. Mulle võib märku anda ka siis, kui kellegi on vedelemas parema poole tõstuki mootor, millel Boschi mootor küpse on. Ajam peaks olema siis uuema tüübi oma ehk selline, millel tigureduktori ajam hambub otse tõstesektoriga, mitte vahevõlli hammasratastega.
Või pakkuge kogu lifti, koos mootori ja tõstemehaanikaga. See võib olla nii uuem kui vanem lift, peaasi, et toimib
Väike abipalve kah: kas kellegi on võimalik vaadata, mis numbriga mootor seal pesitsema peaks? Venelaste leheküljel pole selle kohta ridagi... Ehk sobib ka mõne teise mudeli mootor.
Täna sai siis taas SELlitud.
Nimelt jõudis nädalavahetuseks kohale kliima monoklapp. Seda sai siis täna paigaldatud.
Alguses arvasin, et vahetan ikka kogu täiega. Aga peale mõningast urgitsemist loobusin: mina ei suutnud oma käbaraid mitte mingi valemiga alumiste voolikute klambriteni toppida. Sõrmeotstega kompimisest on vähevõitu kasu, pärast peab neid voolikuid-klambreid ju otsa venitama.
Peale pooletunnist punnitamist sügasin veidi pead ja otsustasin vahetada vaid tõrkuva osa ehk monoklapi südamiku. Mõeldud-tehtud. Veerand tunniga oli asi küpse ja uus südamik vanas kestas.
Mõningase kätevärinaga sai mootorisse elu sisse puhutud ja kiiresti ninapidi kapoti alla tagasi poetud - kas peab?
Pidas küll:cool_rsvd: Ja klõpsis kah ilusti...
Proovisõit - toimib!
Pikem proovisõit - ikka toimib!
Ehk ikkagi tundub, et meie kütmiseprobleemi põhjuseks oli just katkine membraan. Hea, et asi nii läits. Kurb on muidugi see, et Bakt seda vidinat ei müü üldse ja ainsana pakkus seda Silber. Tänud siinkohal Aarele Keila Silberist, kes mu hala ära kuulas ja selle vidina mulle ära tellis.
Seega võin lugeda kulutatud 3200.- eeku õigesse kohta läinuks. Proovisõidul käitus kliimaautomaat täitsa oma nime kohaselt - temperatuuri muutumist ei pannud tähelegi.
Soojendusesüsteemi edukast remondist tiivustatuna võtsin kohe käsile ka parema elektriakna. Lammutamine oli lihtne ja kiire, mulle ka valutu. Eelmine kord oskasin kuidagi oma pöialt väänata, seekord sain ilma hakkama. Pilt, mis avanes, oli nukker. Aknamootor oli miskises naljakas plastkestas, mis oli lõhki und märg... Igatahes polnud lõhnagi kruvidega koostatud Boschi konstruktsioonist, vaid mootor oli miskine naljakas needitud käkk... Igatahes osutus see needitud käkk täitsa surnuks: mähise takistus oli küll ~3 ohmut, kuid mootor liikuda ei jõudnud.
Lootsin salamisi, et saan kasutada juhiukse mootorit. Mootorit oleks ilmselt isegi saanud, kui tiguajam oleks olnud algupärane. Aga ei, seal oli miskine käkk, millele Boschi mootor külge ei istu mitte kuidagi.ad:
Ja tigureduktori kinnitus on vasakul ja paremal poolel erinev.:mad:
Seetõttu palun mulle teada anda, kui kellegi vedeleb parema poole aknatõstuki mootorit. Mulle võib märku anda ka siis, kui kellegi on vedelemas parema poole tõstuki mootor, millel Boschi mootor küpse on. Ajam peaks olema siis uuema tüübi oma ehk selline, millel tigureduktori ajam hambub otse tõstesektoriga, mitte vahevõlli hammasratastega.
Või pakkuge kogu lifti, koos mootori ja tõstemehaanikaga. See võib olla nii uuem kui vanem lift, peaasi, et toimib
Väike abipalve kah: kas kellegi on võimalik vaadata, mis numbriga mootor seal pesitsema peaks? Venelaste leheküljel pole selle kohta ridagi... Ehk sobib ka mõne teise mudeli mootor.