09-03-2008, 02:28 PM
Põhja alt näed ära, kust jookseb. Kui käima paneb, hakkab pritsima. Kapoti all peab olema paaks - Hudraulic fluid tank. Sinna läheb Hydraulic fluid ehk Febi-Bilstein oma (sinistes purigs valge korgiga) on ok, mida saad enamus autotarvete poest, kuid sobib hästi ka Statoili oma (igas Statoilis olemas). Õhutamisega tuleb ise toime (paak kõrgeim koht). Kui, kui arvad,e t oled lekke pidama saanud ja taseme paagis normi saanud, siis jäta 1 pudel endaga kaasa sõitma ja vaata mõne tunni ja mõne päeva jooksul taset, sõites/raputades toob õhu välja.
Kui lekke niisama peatad siis pole oluline aga kui amordid vahetada, siis on alati õige kogu süsteem läbi pesta - eest paak täis ja ükshaaval amordid lahti keerata ja paaki lasta.
Kui lekke niisama peatad siis pole oluline aga kui amordid vahetada, siis on alati õige kogu süsteem läbi pesta - eest paak täis ja ükshaaval amordid lahti keerata ja paaki lasta.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”